Iphone 4 alleen in oplader aan en wil niet via pc usb aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb hier een iphone 4 van een kennis waarvan de batt kapot is hij moet worden geactiveerd met itunes geeft ie aan maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Iphone 4 alleen in oplader aan en wil niet via pc usb aan
Hallo
ik heb hier een iphone 4 van een kennis waarvan de batt kapot is hij moet worden geactiveerd met itunes geeft ie aan maar de iphone start alleen op direct in het stopcontact en niet als ik hem op de pc aansluit vond nogal vreemd want via pc laat hij ook gewoon op toch iemand een oplossing hiervoor? of is de activering te omzeilen? zonder itunes of pc wil graag alle gegevens erafhalen en opsturen naar verzekering alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
aha kan je usb poort niet tweaken?
|
|
|||
|
|||
Ja dat kan met een tooltje van Asus. Dat is al een paar keer op het forum besproken. Zoek maar eens.
|
|
|||
|
|||
heb het tooltje gevonden en ginstalleert maar laad nog steeds niet en kan tooltje ook niet openen voor opties ofz me eigen iphone laad ie wel en zie je dat tooltje werkt
ik kan het progje helemaal niet openen of wat dan ook |
|
|||
|
|||
Ik heb dat Asus tootltje nog nooit gebruikt. Ik vermoed dat het eerst werkt als er een iPhone herkend wordt. Op een Mac is dat ook zo. Als er op een USB-poort een iPhone herkend is wordt de stroom verhoogd tot 1.000 mA (bij een iPad tot 2.000 mA).
Om herkend te worden door een USB-poort moet de iPhone natuurlijk eerst opstarten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone gaat alleen aan met de oplader | yasinoo32 | iPhone algemeen | 32 | 29-08-13 14:00 |
itunes biedt alleen 4.0.2 aan, ik wil 4.0.1 | PIEUW | Jailbreak | 1 | 22-08-10 15:05 |
Gebruikt de iPhone oplader stroom als je iPhone er niet aan hangt? | Guest-20201028093429 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 23-04-10 18:47 |
Iphone werkt alleen aan oplader | iVoodoo | iPhone algemeen | 2 | 16-07-09 16:56 |
iphone laadt niet op, alleen aan computer. | tinus55 | iPhone algemeen | 10 | 29-05-08 16:34 |
|
|