iphone 3gs blijft op apple logo hangen, en unlock knop kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone 3gs, en mijn lock knopje is kapot, en had hem gejailbreakt. Vorige keer wou ik mijn Iphone verkopen, en heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3gs blijft op apple logo hangen, en unlock knop kapot
Hallo,
Ik heb een Iphone 3gs, en mijn lock knopje is kapot, en had hem gejailbreakt. Vorige keer wou ik mijn Iphone verkopen, en heb de jailbreak eraf gegooid, waardoor mijn iphone uitging. Omdat mijn lockknop kapot is, krijg ik hem alleen aan via de oplader. Maar hier blijft hij hangen op 't apple logo, en een ''ladings rondje'' na een tijdje valt hij uit en gaat ie weer aan, en blijft hij weer opnieuw hangen op dat apple logo, dit blijft hij steeds herhalen.. Ook nieuwste Itunes gedownload, en apparaten gezocht, ook Itunes kan hem niet vinden.. hebben jullie enig idee?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem , hopelijk komt er snel een oplossing
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 2G 8GB blijft op Apple logo staan - Sleep/wake knop kapot | MBoxma | iPhone algemeen | 6 | 09-01-14 20:50 |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
Apple logo blijft hangen en home knop werkt niet | roberts7 | iPhone algemeen | 1 | 24-05-10 16:43 |
Iphone 3GS blijft bij het apple logo hangen | Gerbert | iPhone algemeen | 33 | 15-05-10 01:23 |
iPhone 1e gen.: Iphone blijft hangen bij pineapple logo: power button kapot | renzzz1977 | Unlock | 1 | 22-02-10 11:39 |
|
|