//

Weinig tot geen Touch ID apps?

Weinig tot geen Touch ID apps? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg mij af, is Touch ID voor developers wel toegankelijk om toe te passen in hun apps? Ik vind namelijk geen enkele app die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-14, 10:54
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard Weinig tot geen Touch ID apps?

Ik vroeg mij af, is Touch ID voor developers wel toegankelijk om toe te passen in hun apps? Ik vind namelijk geen enkele app die hier dankbaar gebruik van maakt op jailbreak apps na.

Wordt dit tegengehouden door Apple? Wat hebben we dan aan Touch ID op het unlocken van je phone na?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-14, 11:58
jooskieffer jooskieffer is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 167
Standaard

Momenteel heeft Apple het volgens mij nog niet vrijgegeven voor appontwikkelaars. Als dat wel zo zou zijn, denk ik dat er al zeker wat apps & games beschikbaar waren.
  #3  
Oud 09-01-14, 16:13
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Apple kennende zullen ze het nooit volledig vrijgeven. Als er een iOS 7.2 zou komen dan nog zou ik het betwijfelen. Met iOS 8 geef ik ze ook het nadeel van de twijfel, maar wie weet.

Het is alsof je je overgrootvader van eeuwen geleden ergens aan toe wilt zetten dat voor hem veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te progressief is. Dat is Apple. Tenzij je ze een pistool tegen 't hoofd zet gaan ze tegenstribbelen bij elke verandering, tot er minstens twee ontslagen vallen

Edit: ik denk eigenlijk niet dat ze toegeven als je ze een pistool tegen 't hoofd zet, dus je zult gewoon moeten zeiken en klagen, het hele internet onderpissen tot ze begrijpen dat jij wél verandering wilt.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 heeft weinig tot geen bereik na waterschade Herkieeee iPhone algemeen 9 18-04-13 00:11
apps vragen/ krijgen geen toegang tot foto's josama iPhone algemeen 4 13-02-13 12:37
Weinig tot geen geluid uit 1 oortje ChristianS iPhone algemeen 29 03-02-11 14:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:58.