Weinig tot geen Touch ID apps? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg mij af, is Touch ID voor developers wel toegankelijk om toe te passen in hun apps? Ik vind namelijk geen enkele app die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Weinig tot geen Touch ID apps?
Ik vroeg mij af, is Touch ID voor developers wel toegankelijk om toe te passen in hun apps? Ik vind namelijk geen enkele app die hier dankbaar gebruik van maakt op jailbreak apps na.
Wordt dit tegengehouden door Apple? Wat hebben we dan aan Touch ID op het unlocken van je phone na? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Momenteel heeft Apple het volgens mij nog niet vrijgegeven voor appontwikkelaars. Als dat wel zo zou zijn, denk ik dat er al zeker wat apps & games beschikbaar waren.
|
|
||||
|
||||
Apple kennende zullen ze het nooit volledig vrijgeven. Als er een iOS 7.2 zou komen dan nog zou ik het betwijfelen. Met iOS 8 geef ik ze ook het nadeel van de twijfel, maar wie weet.
Het is alsof je je overgrootvader van eeuwen geleden ergens aan toe wilt zetten dat voor hem veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te progressief is. Dat is Apple. Tenzij je ze een pistool tegen 't hoofd zet gaan ze tegenstribbelen bij elke verandering, tot er minstens twee ontslagen vallen Edit: ik denk eigenlijk niet dat ze toegeven als je ze een pistool tegen 't hoofd zet, dus je zult gewoon moeten zeiken en klagen, het hele internet onderpissen tot ze begrijpen dat jij wél verandering wilt.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 heeft weinig tot geen bereik na waterschade | Herkieeee | iPhone algemeen | 9 | 18-04-13 00:11 |
apps vragen/ krijgen geen toegang tot foto's | josama | iPhone algemeen | 4 | 13-02-13 12:37 |
Weinig tot geen geluid uit 1 oortje | ChristianS | iPhone algemeen | 29 | 03-02-11 14:45 |
|
|