apps vragen/ krijgen geen toegang tot foto's discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iphone4 downloade ik o.a. Twitter. Hierbij wordt wel gevraagd naar lokatie, maar niet naar toegang tot foto's en als ik een foto uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apps vragen/ krijgen geen toegang tot foto's
Op mijn iphone4 downloade ik o.a. Twitter. Hierbij wordt wel gevraagd naar lokatie, maar niet naar toegang tot foto's en als ik een foto uit de bibliotheek wil halen zegt Twitter dat dit niet kan en dit moet instellen via Privacy. Echter is onder Privacy niets actief bij foto's. Dit geldt tevens voor andere apps die ik download en waarbij ik foto's uit mijn bibliotheek wil gebruiken.
Wie weet raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
verwijder de twitter-app en installeer hem opnieuw, normaalgezien moet de app vragen "Twitter wil toegang tot u foto's" en kun je al dan niet toegang toestaan
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik al geprobeerd, maar dat lukt niet, hij vraagt alleen om toegang tot lokatie
|
|
||||
|
||||
Herstel je iPhone en probeer het opnieuw.
|
|
|||
|
|||
dank Bubbly, dat was de oplossing voor het probleem!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hier een site waar je makkelijk kunt instellen om toegang te krijgen tot hotmail | xxtraminimal | iPhone algemeen | 2 | 05-08-10 14:53 |
|
|