Apple logo blijft hangen en home knop werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Help wie kan mij helpen!! Ik heb al een paar dagen een probleem met mijn iphone. Ik heb een update via mijn itunes gedaan en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple logo blijft hangen en home knop werkt niet
Help wie kan mij helpen!!
Ik heb al een paar dagen een probleem met mijn iphone. Ik heb een update via mijn itunes gedaan en nu loopt mijn iphone al een paar dagen vast. het enige wat ik zie is een apple logo. Mijn itunes kan mijn ipone ook al niet meer vinden. Ik weet dat als je je home button en je aan/uit knop 10 sec ingedrukt houdt dat hij dan weer opnieuw op moet starten maar een bijkomend probleem is dat mijn aan/uit knop niet meer werkt..... Ben naar de winkel geweest maar daar weten ze ook geen oplossing!! IEMAND HIER MISSCHIEN |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Raar dat ze bij de winkel ook niks weten. Kunnen ze je iPhone niet opsturen dan? Als ie blijft hangen is er een bug in de software, dat zouden ze zelf op moeten lossen ipv dat je erzelf aan gaat lopen 'sleutelen' om het zo maar te zeggen. Jij update je iPhone met software waarvan je mag verwachten dat het deugt. [Kom op, we hebben het over Apple?!]
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
iPod touch: Iod Touch 1G 2.2.1 (5H11) start niet door blijft bij apple logo hangen | Ronnie79 | Jailbreak | 4 | 15-08-10 00:59 |
Apple logo blijft hangen restoren helpt niet | eriphone | iPhone algemeen | 1 | 18-01-10 17:42 |
Iphone word niet gevonden in Itunes Blijft hangen op apple logo. | Boy van Baal | iTunes | 1 | 10-09-09 15:03 |
Blijft hangen op Apple logo | OiP | Archief | 1 | 28-04-09 23:48 |
|
|