Apple logo blijft hangen restoren helpt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone blijft continue opstarten (apple logo aan/uit). Soms werkt hij wel weer maar vervolgens valt hij weer uit en blijft een paar uur hangen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple logo blijft hangen restoren helpt niet
Mijn Iphone blijft continue opstarten (apple logo aan/uit). Soms werkt hij wel weer maar vervolgens valt hij weer uit en blijft een paar uur hangen. Heel vervelend...
Heb de iphone al teruggezet naar fabrieksinstelling. Zowel via de iphone als in iTunes. Niets helpt.....Alle app's zijn er al vanaf maar hij wil niet opstarten. Heeft iemand dit ook al eens gehad en kan mij een oplossing bieden. alvast bedankt voor het meedenken, Eric |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik zou hem helemaal reseten. dus uit -> PC aan + itunes aan en iphone verbonden met USB -> home + sleep button (20/40SEC) en dan herstellen. je moet dan wel opnieuw activeren en jailbraken indien nodig
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
iPod touch: Iod Touch 1G 2.2.1 (5H11) start niet door blijft bij apple logo hangen | Ronnie79 | Jailbreak | 4 | 15-08-10 00:59 |
Apple logo blijft hangen en home knop werkt niet | roberts7 | iPhone algemeen | 1 | 24-05-10 16:43 |
Iphone word niet gevonden in Itunes Blijft hangen op apple logo. | Boy van Baal | iTunes | 1 | 10-09-09 15:03 |
Blijft hangen op Apple logo | OiP | Archief | 1 | 28-04-09 23:48 |
|
|