Na LCD vervanging alleen wit scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net het glas en de lcd van m'n 3GS vervangen maar het nieuwe LCD geeft alleen een wit scherm terwijl als ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Na LCD vervanging alleen wit scherm
Ik heb net het glas en de lcd van m'n 3GS vervangen maar het nieuwe LCD geeft alleen een wit scherm terwijl als ik de oude weer terugzet, ik in ieder geval een werkende Iphone heb. Echter is de oude flink beschadigd.
Is er een bepaalde reset nodig bij de plaatsing van de nieuwe, of heb ik een LCD ontvangen die gewoon helemaal kapot is? Wie kan mij helpen? Groet, Jessica |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dus je oude LCD werkt nog wel of ook niet?
|
|
|||
|
|||
haar oude doet het nog wel maar is beschadigt, (wel knap dat je dat kan trouwens, vervangen)
|
|
||||
|
||||
Inderdaad. Het oude scherm werkt wel, maar is voor 1/3 aardig beschadigd, zodat het beeld troebel is. Het vervangen van een LCD in een IPhone is trouwens een stuk makkelijker dan het vervangen van het glas!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik vind het glas vervangen toch wel meevallen. als het eenmaal goed is opgewarmd dan gaat het in 1 keer er af. bij mij toch |
Labels |
3gs 32gb, lcd-scherm, vervangen, wit scherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alleen een wit scherm | mettebargmann | iPhone algemeen | 74 | 13-01-13 23:40 |
wit scherm LCD 3gs HELP ! | iphonerulez | iPhone algemeen | 0 | 08-05-11 18:57 |
Iphone 4 wit ombouwen LCD probleem | jeffrey412 | iPhone algemeen | 8 | 08-03-11 23:43 |
formaat lcd scherm 3g / 3gs | neophron | iPhone algemeen | 6 | 25-02-11 00:18 |
Vlekken en strepen op LCD scherm | mike--ie | iPhone algemeen | 1 | 08-07-10 23:14 |
|
|