iPhone wit scherm, herstel loopt vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb het volgende, ik kan een iPhone 3G krijgen, met een probleem. Hij start niet op, je krijgt alleen maar een wit scherm. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone wit scherm, herstel loopt vast
Hallo,
Ik heb het volgende, ik kan een iPhone 3G krijgen, met een probleem. Hij start niet op, je krijgt alleen maar een wit scherm. Als je hem aansluit op iTunes en wil herstellen gaat hij op 50% niet meer verder. Kent iemand dit probleem? En weet iemand dan een oplossing hiervoor? Ik weet niet op welke FW hij zit, want in iTunes staat er niet van toepassing. Zie de screenshot hiervan hieronder: Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone 4 loopt vast/vraagt x op x herstel | iphone1994 | Jailbreak | 4 | 20-01-11 07:58 |
Iphone loopt vast tijdens controleren herstel | mlzdus | iPhone algemeen | 0 | 19-10-10 22:52 |
Iphone loopt vast tijdens sync, na herstel. | Coralala | iTunes | 0 | 08-08-10 17:47 |
Iphone 3G loopt vast na herstel Itunes | Joa2002 | iTunes | 0 | 02-05-10 13:27 |
Iphone 3GS loopt vast bij opstarten. (na herstel) | Franko | iPhone algemeen | 6 | 28-02-10 17:26 |
|
|