iphone 4 loopt vast/vraagt x op x herstel discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal nadat mijn iphone upgedate is naar 4.2 en ik hem geprobeert heb down te graden naar 4.1 is hij vastegelopen bij het opstarten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 loopt vast/vraagt x op x herstel
hallo allemaal
nadat mijn iphone upgedate is naar 4.2 en ik hem geprobeert heb down te graden naar 4.1 is hij vastegelopen bij het opstarten. het apple teken komt ervoor na een paar minuten een laad cirkeltje en thats it. nu heb ik hem in DFu mode gezet en zo een herstel aangevraagt op itunes verliep allemaal goed maar nu blijft het scherm hangen op itunes met daaronder een usb kabel. zodra ik hem weer aansluit vraagt itunes om herstel. hij reageert ook niet op de uitknop. heb hem net met tinyumbrella uit recovery mode gehaald, komt apple teken erop en daarna itunes pictrogram met usb weer...wat kan ik doen? mvg Laatst gewijzigd door iphone1994; 19-01-11 om 22:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ireb downloaden en dan de loopbootfix doen
|
|
|||
|
|||
ga ik nu proberen, lijkt trouwens erg op dit probleem: Iphone springt direct in de herstelmodus bij jailbreak. : iPhone jailbreaking, upgraden en downgraden • iPhone Forum.nl
|
|
|||
|
|||
is gelukt, nu heb ik weer dat hij geen simkaart heeft. hoe jailbreak ik nu die 4.2.1??
of hoe downgrade ik hem naar 4.1? want als ik redsn0w_win_0.9.6rc8(2) gebruik komt hij weer op die itunes met usb logo uit op t scherm Laatst gewijzigd door iphone1994; 19-01-11 om 23:29. |
|
|||
|
|||
het is gelukt, hij heeft vannacht lopen laden en toen ik vannochtend keek deed alles het weer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone loopt vast tijdens controleren herstel | mlzdus | iPhone algemeen | 0 | 19-10-10 22:52 |
Iphone loopt vast tijdens sync, na herstel. | Coralala | iTunes | 0 | 08-08-10 17:47 |
Iphone 3G loopt vast na herstel Itunes | Joa2002 | iTunes | 0 | 02-05-10 13:27 |
Iphone 3GS loopt vast bij opstarten. (na herstel) | Franko | iPhone algemeen | 6 | 28-02-10 17:26 |
iPhone wit scherm, herstel loopt vast | aeger | iPhone algemeen | 0 | 19-01-10 00:46 |
|
|