//

iPhone 2G opnieuw jailbreaken & unlocken?

iPhone 2G opnieuw jailbreaken & unlocken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 2G met de firmware 3.1.2 (7D11). Het probleem is dat ik afgelopen 2 maanden erg over mijn bundel ben geweest ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-01-11, 23:25
Joery34 Joery34 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard iPhone 2G opnieuw jailbreaken & unlocken?

Hallo,

Ik heb een iPhone 2G met de firmware 3.1.2 (7D11).

Het probleem is dat ik afgelopen 2 maanden erg over mijn bundel ben geweest door automatisch verbinding maken met internet, dit blijkt uit de rekening van vorige maand en deze maand waarvoor ik gebeld heb naar mijn provider Ben.

Er komt per dag zo'n €1,50 tot €3,- bij, dit loopt toch aardig aan in zo'n maand en ik kan 't niet verhelpen en heb dus noodgedwongen mijn simkaart tijdelijk in een andere mobiel gestopt tot het probleem over is.

Ik heb al SBsettings gedownload via Cydia en hier alles bij uitgeschakeld via Set toggles (Data, Bluetooth, SSH, Wi-Fi, 3G) Maar de kosten blijven oplopen.

Ik vroeg me af of iemand hier wat meer van weet en mij hiermee kan helpen? Anders zie ik maar één oplossing en dat is opnieuw jailbreaken en unlocken.

Alvast hartstikke bedankt,

Joery
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-01-11, 23:32
gufra gufra is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: nederland
Berichten: 125
Standaard

Vervelend
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: opnieuw unlocken en jailbreaken pascalbrouwers Unlock 7 14-12-10 08:07
Jailbreaken & unlocken VERVALT DE GARANTIE??? Gino420 Jailbreak 2 24-08-10 12:11
iPhone: Iphone 3GS opnieuw jailbreaken Woutair Jailbreak 2 03-06-10 16:36
Cydia verwijderd; hoe opnieuw installeren zonder opnieuw te jailbreaken mikey1983 Jailbreak apps en thema's 1 16-04-10 16:58
iPhone 3G: iphone 3g opnieuw unlocken? pattymac Unlock 10 19-04-09 18:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:31.