//

Iphone 3GS opnieuw jailbreaken

Iphone 3GS opnieuw jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iphone 3gs nu al sinds het begin gejailbreakt. Nu wil ik hem helemaal legen (contacten, berichten niet!) maar heb geen flauw ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-06-10, 12:53
Woutair Woutair is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 53
Standaard Iphone 3GS opnieuw jailbreaken

Hallo,

Ik heb mijn iphone 3gs nu al sinds het begin gejailbreakt.
Nu wil ik hem helemaal legen (contacten, berichten niet!) maar heb geen flauw idee waar ik moet beginnen. Zat zelf te denken om hem via itunes te resetten en hem dan met spirit of blackrain te jailbreaken maar dan moet ik er firmware op hebben staan toch? En als ik hem via itunes reset is dit niet het geval.

Any tips?

Woutair
__________________
Iphone 3GS 3.1.2 met Jailbreak (KPN)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-06-10, 15:32
Guest-20190305175423
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Volgens mij in itunes op herstellen klikken en dan shift ingedrukt houden, en dan kan je je firmware selecteren waar je je ispw hebt opgeslagen. Je kan je firmware hier downloaden:
iPod, iPhone and iPad Firmware Download

Maar voor de zekerheid toch eerst je SHSH files opslaan. Hier vind je een handleiding:
SHSH-gegevens opslaan - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS

Dit hoeft natuurlijk niet als hij een simlockvrij is of als je de simkaart gebruikt van degene die de simlock erop heeft gezet, dan kan hem gewoon jailbreaken met Spirit. LET OP: Als je Spirit gebruikt moet je iPhone wel geactiveerd zijn. Linkje naar Spirit handleiding:
https://forum.iculture.nl/f14/i...rvaringen.html
  #3  
Oud 03-06-10, 15:36
Guest-20190305175423
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

dit dus wel even goed doorlezen:
SHSH-gegevens opslaan - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS
Toch wel belangrijk in jouw geval
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Na Jailbreaken blijft iPhone opnieuw opstarten Feetje Jailbreak 1 13-03-11 16:02
iPhone: iPhone 2G opnieuw jailbreaken & unlocken? Joery34 Jailbreak 1 19-01-11 22:32
iPhone: iPhone 3G 3.1.3 al gejailbreakt, toch opnieuw jailbreaken met Spirit? Charissastap Jailbreak 1 04-05-10 17:25
Cydia verwijderd; hoe opnieuw installeren zonder opnieuw te jailbreaken mikey1983 Jailbreak apps en thema's 1 16-04-10 15:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:39.