firmware 3.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Strange!!! Ik heb dus Firmware 3.1.3 geinstalleerd van BigBoss en na een reboot, blijft mijn versie op 3.1.2 staan bij <strong>info</strong>, nu kan ik wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
firmware 3.1.3
Strange!!! Ik heb dus Firmware 3.1.3 geinstalleerd van BigBoss en na een reboot, blijft mijn versie op 3.1.2 staan bij <strong>info</strong>, nu kan ik wel een app gebruiken, die eigenlijk alleen te gebruiken is op firmware 3.1.3 of hoger.
Daarbij komt ook nog, dat ik nu in iTunes alleen de apps zie, die geschikt zijn voor fw 3.1.3 en dus niet meer een goede sync kan maken, want dan ben ik waarschijnlijk al mijn andere apps kwijt Zijn er nog meer mensen, die dit hebben? En zoja hoe hebben jullie dit opgelost?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) | Sahtekar | iPhone algemeen | 2 | 09-05-10 19:48 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
|
|