iPhone 2G 8GB blijft op Apple logo staan - Sleep/wake knop kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste LS, Ik heb sinds kort ook een iPhone 2G 8GB waarvan de aan/uit knop niet werk. Ik heb hem gisteren gejailbreaked via jailbreakme.com en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 2G 8GB blijft op Apple logo staan - Sleep/wake knop kapot
Beste LS,
Ik heb sinds kort ook een iPhone 2G 8GB waarvan de aan/uit knop niet werk. Ik heb hem gisteren gejailbreaked via jailbreakme.com en dat lukte perfect. Echter had de iPhone ook een unlock nodig, dus had ik hem via redsn0w en ultrasn0w unlocked via cydia. Echter sinds daarna hangt hij constant in de boot vast (bij het apple logo). Ook vindt de computer de iPhone niet. Heeft iemand een idee hoe ik hem alsnog in DFU mode kan zetten zonder dat ik de sleep/wake knop gebruik? De iPhone probeert nu de hele tijd te booten echter hangt hij steeds vast, en na een aantal minutten start die opnieuw op en begint het process weer opnieuw... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand die mij hiermee kan helpen?
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat een onduidelijkheid, je zou meerdere iPhones, .... moeten kunnen toevoegen aan je profiel. |
|
|||
|
|||
Inderdaad, via je handtekening kan het (zie hieronder bijvoorbeeld) maar erg makkelijk is dat niet.
|
||||
|
||||
Met TinyUmbrella kun je de iPhone in DFU zetten zonder knoppen te gebruiken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Home en Sleep/Wake knop vervangen? | AeronNL | iPhone algemeen | 3 | 08-06-10 21:23 |
Apple logo blijft hangen en home knop werkt niet | roberts7 | iPhone algemeen | 1 | 24-05-10 16:43 |
iphone geblokkeerd, blijft op logo staan | loeloesje | Archief | 3 | 10-11-09 19:39 |
Aplle logo blijft erop staan, Itunes blokkeert | kwabje | Archief | 3 | 19-01-09 21:17 |
Sleep/wake button blijft half zitten | alexanderweiss | iPhone algemeen | 2 | 25-08-08 13:48 |
|
|