Geen mail verbinding meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds deze namiddag kan ik geen mails meer ontvangen op mijn iphone. Hetzelfde probleem op mijn mac! Ik heb aan geen enkele instelling geprutst! Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen mail verbinding meer
Sinds deze namiddag kan ik geen mails meer ontvangen op mijn iphone. Hetzelfde probleem op mijn mac!
Ik heb aan geen enkele instelling geprutst! Ik krijg steeds als melding "de verbinding met de server is mislukt" Ik gebruik hotmail, en heb een iPhone 4 en een macbook pro van 2010. Iemand die me voor beide systemen kan helpen? Alvast bedankt! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 januari 2014 om 00:04 ---------- Laat maar, mag dicht. Werkt ineens weer. Zal niet aan mac.iPhone gelegen hebben zeker.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wanneer dit weer optreed het Modem resetten. Dus helemaal uitzetten twee minuten wachten en daarna weer aanzetten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail adres met @me.com krijgt geen mail meer | schuurar | iCloud | 3 | 05-10-13 12:30 |
Geen Wi-Fi verbinding meer | micaro84 | iPhone algemeen | 6 | 11-08-13 16:07 |
help! geen safari/mail verbinding meer na update naar FW 2.0 | vansantvoort | iPhone algemeen | 2 | 30-07-08 22:09 |
geen automatische verbinding meer | slodo | Wi-Fi | 5 | 06-05-08 15:49 |
Geen verbinding meer bij iTunes | maxschoenmakers | Archief | 0 | 27-10-07 18:35 |
|
|