Geen mail verbinding meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds deze namiddag kan ik geen mails meer ontvangen op mijn iphone. Hetzelfde probleem op mijn mac! Ik heb aan geen enkele instelling geprutst! Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Sinds deze namiddag kan ik geen mails meer ontvangen op mijn iphone. Hetzelfde probleem op mijn mac!
![]() Ik heb aan geen enkele instelling geprutst! Ik krijg steeds als melding "de verbinding met de server is mislukt" Ik gebruik hotmail, en heb een iPhone 4 en een macbook pro van 2010. Iemand die me voor beide systemen kan helpen? Alvast bedankt! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 januari 2014 om 00:04 ---------- Laat maar, mag dicht. Werkt ineens weer. Zal niet aan mac.iPhone gelegen hebben zeker.. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wanneer dit weer optreed het Modem resetten. Dus helemaal uitzetten twee minuten wachten en daarna weer aanzetten.
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail adres met @me.com krijgt geen mail meer | schuurar | iCloud | 3 | 05-10-13 11:30 |
Geen Wi-Fi verbinding meer | micaro84 | iPhone algemeen | 6 | 11-08-13 15:07 |
help! geen safari/mail verbinding meer na update naar FW 2.0 | vansantvoort | iPhone algemeen | 2 | 30-07-08 21:09 |
geen automatische verbinding meer | slodo | Wi-Fi | 5 | 06-05-08 14:49 |
Geen verbinding meer bij iTunes | maxschoenmakers | Archief | 0 | 27-10-07 17:35 |
|
|