geen automatische verbinding meer discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een iphone die het altijd heeft gedaan, maar ik was 2 dagen weg van huis. toen ik thuis kwam maakte mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen automatische verbinding meer
hallo,
ik heb een iphone die het altijd heeft gedaan, maar ik was 2 dagen weg van huis. toen ik thuis kwam maakte mijn iphone geen automatische verbinding meer met mijn internet, terwijl hij dat voorheen wel deed. weet iemand raad ik vind het een vervelend probleem alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
is je wireless router nog wel up?
|
|
|||
|
|||
ja, anders had ik dit toch niet kunnen schrijven
|
|
|||
|
|||
Je zou via een kabel op de router aangesloten kunnen zijn .
Maar probeer eens "Instellingen|Algemeen|Stel opnieuw in" en dan "Herstel netwerkinstellingen". Dit lost vaak problemen met Wi-Fi op. |
|
||||
|
||||
en hoe moet ik weten dat jij nu thuis bent?
misschien even je netwerkinstellingen resetten. edit: zoals controlsje zegt |
|
|||
|
|||
ja dat herstel netwerkinstellingen heeft geholpen
bedankt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
automatische verbinding Bluetooth werkt niet | ehorst | iPhone algemeen | 1 | 25-06-11 21:37 |
iPhone maakt geen automatische verbinding met wi-fi Wi-Fi | Brumemail | Wi-Fi | 0 | 19-09-10 16:45 |
Geen automatische verbinding (Telenet) | LUTSROG | Wi-Fi | 1 | 04-03-10 19:26 |
Iphone en PC krijgen geen verbinding meer via Wi-fi | Semmm | Wi-Fi | 1 | 28-09-08 16:40 |
Wi-Fi maakt geen automatische verbinding | bzoei | Archief | 2 | 31-03-08 23:25 |
|
|