Geen automatische verbinding (Telenet) discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben vorige week overgeschakeld van ADSL naar Telenet. sindsdien ziet mijn Iphone wel de verbinding maar logt niet automatisch in. Ik moet steeds via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen automatische verbinding (Telenet)
ik ben vorige week overgeschakeld van ADSL naar Telenet.
sindsdien ziet mijn Iphone wel de verbinding maar logt niet automatisch in. Ik moet steeds via Wi-FiTRAK het netwerk selecteren en verbinden en kan dan pas naar mijn mailbox en safari. Bij mijn ADSL modem werd er automatisch een verbinding gemaakt als ik mijn berichten wilde lezen. Ligt het aan Telenet of ... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: GPRS / EDGE / UMTS / HSDPA / Wi-Fi / Tethering en tevens topictitel aangepast.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
automatische verbinding Bluetooth werkt niet | ehorst | iPhone algemeen | 1 | 25-06-11 21:37 |
iPhone maakt geen automatische verbinding met wi-fi Wi-Fi | Brumemail | Wi-Fi | 0 | 19-09-10 16:45 |
Telenet verbinding maken -Dlinq | Rud | Wi-Fi | 6 | 01-10-09 21:17 |
geen automatische verbinding meer | slodo | Wi-Fi | 5 | 06-05-08 15:49 |
Wi-Fi maakt geen automatische verbinding | bzoei | Archief | 2 | 31-03-08 23:25 |
|
|