//

iPhone maakt geen automatische verbinding met wi-fi wifi

iPhone maakt geen automatische verbinding met wi-fi wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn nieuwe iPhone 4 die ik heb gejailbreakt bij jailbreakme.com maakt geen automatische met mijn wifi netwerken. Als ik thuis kom of bij andere locaties ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-09-10, 15:45
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard iPhone maakt geen automatische verbinding met wi-fi Wi-Fi

Mijn nieuwe iPhone 4 die ik heb gejailbreakt bij jailbreakme.com maakt geen automatische met mijn Wi-Fi netwerken. Als ik thuis kom of bij andere locaties waar ik mijn Wi-Fi al had ingesteld blijft mijn iPhone op 3G zitten. Ik moet dan eerst naar instellingen toe om de Wi-Fi te selecteren. Bij mijn 3GS maakte die automatisch verbinding met Wi-Fi.

Ik heb al in de Wi-Fi instellingen: 'Vergeet dit netwerk,' aangeklikt en dan mijn Wi-Fi netwerk opnieuw ingesteld, maar toen ik uit het bereik van Wi-Fi was en weer terug liep bleef de iPhone weer op 3G.

Weet iemand een oplossing hiervoor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: itunes maakt geen verbinding met iPhone na update 4.0 Dylann iTunes 10 08-12-11 20:46
Windows: Itunes maakt geen verbinding met Iphone yuri0172 iTunes 19 11-01-11 23:36
Iphone maakt geen verbinding met internet jeroeny40 iPhone algemeen 2 30-03-10 00:28
iPhone 3gs maakt geen verbinding met itunes Davidzoon iTunes 5 18-07-09 14:20
Wi-Fi maakt geen automatische verbinding bzoei Archief 2 31-03-08 22:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:46.