Iphone maakt geen verbinding met internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb dus een Iphone 3G met 3.12 en Jailbreak&Unlock Maar hij maakt steeds geen verbinding met internet, ik krijg steeds de melding: U ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone maakt geen verbinding met internet
Hallo,
Ik heb dus een Iphone 3G met 3.12 en Jailbreak&Unlock Maar hij maakt steeds geen verbinding met internet, ik krijg steeds de melding: U heeft geen abbonoment op mobiele dataservice. Hiervoor deed hij het wel gewoon, en het ligt ook niet aan mijn abbo. Het duurt al langer dan een maand en op mijn oude telefoon doet het internet het wel gewoon (een of andere samsung). Maar daarbij komt ook het probleem dat hij geen wi-fi netwerken meer vind, hiervoor vond hij ze wel. Mijn thuisnetwerk vind hij niet, ook niet als ik de naam handmatig invoer zoals ik al eerder zei: eerder deed hij dat wel. Ik heb de APN (ofzoiets) wel corretct ingevoerd. Ohja, ik heb Vodafone. Dus wat zou ik hier tegen kunnen doen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
werkt internet als je 3G uitzet en probeert te surfen met Edge?
|
|
|||
|
|||
Wat als eerste bij me opkwam is dat er iets verkeerd moet zijn gegaan bij je jailbreak.. Probeer eens de jailbreak opnieuw uit te voeren en kijk of het opgelost is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes maakt geen verbinding met Iphone | yuri0172 | iTunes | 19 | 12-01-11 00:36 |
iPhone maakt ongewenst verbinding met internet | KipNederland | iPhone algemeen | 25 | 07-09-10 14:05 |
Iphone maakt verbinding met internet zonder dat ik het wil | Colburners | Archief | 1 | 27-08-09 21:22 |
hoe weet ik of mijn Iphone verbinding maakt met internet? | erikroeier | iPhone algemeen | 15 | 11-05-09 19:55 |
Iphone maakt ongevraagd verbinding met internet!? | Gladiator | Overige providers Nederland | 2 | 18-10-08 15:10 |
|
|