//

Itunes maakt geen verbinding met Iphone

Itunes maakt geen verbinding met Iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte lezers, Ik heb een probleem met i tunes, als ik mijn tellefoon (Iphone 4) verbind met mijn pc (windows7) dan geageerd ie niet. ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-10-10, 00:16
yuri0172 yuri0172 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 23
Question Itunes maakt geen verbinding met Iphone

Geachte lezers,

Ik heb een probleem met i tunes, als ik mijn tellefoon (Iphone 4) verbind met mijn pc (windows7) dan geageerd ie niet.
ik hoor alleen het geluidje op mijn telefoon. hij connect dus wel, maar er gebeurd niks!

Dit is op eens sinds vandaag.
Ik heb niks verranderd hij doet het gewoon op eens niet meer!

iemand tips? help me asjeblieft want ik weet t niet!

M.v.g
Yuri k
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-10, 23:32
iFajar iFajar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 72
Standaard

Ja dit heb ik dus ook!
Mijn iPhone 4 laatst nog gesynchroniseerd maar opeens doet hij het niet meer... Ik krijg wel een geluidje dat ie erin zit maar dan geeft iTunes aan dat hij mijn iPhone niet kan lezen en dat ik het moet herstellen! Nog geen backup kunnen maken, moet dus de hele rambam opnieuw erop zetten -.-
  #3  
Oud 06-10-10, 01:40
yuri0172 yuri0172 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 23
Standaard

Ik heb mijnnprobleem al gevonden! Mijn stekkertje (usb kabel) was dus gewoon kapot! Hij lade wel op maar gaf geen verbinding met me pc. als ik jou was zou ik het ook even proberen met een andere stekker!
succes nog met je probleempje! later. yuri0172!

Laatst gewijzigd door yuri0172; 06-10-10 om 18:10.
  #4  
Oud 14-10-10, 10:15
bakvis bakvis is offline
• iOS 4.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 44
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, alleen dan op mijn mac!
Ik heb een iPhone 4 en een 3G, en beide wil iTunes niet herkennen. Het vreemde is dat iPhoto mijn iPhone wel ziet....
Ik zie de vragen op meerdere plekken staan, maar nergens heeft iemand een antwoord op het probleem, hopelijk kan iemand helpen want dit is echt niet tof!
  #5  
Oud 29-10-10, 14:16
Gustave's schermafbeelding
Gustave Gustave is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Ook tussen mijn PC en mijn Iphone4 is geen communicatie. Ik heb 3 PC's (allen met Windows 7 Ult. 64 bit) bij 2 PC's werkt eigenlijk alles goed met Itunes. Bij de 3e (volledig nieuw opgezette Windows) werkte het in het begin even. Na de synchronisatie met mijn muziek op een Synolgy NAS begon de ellende. Itunes meerdere malen gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd maar niets helpt.

Apple wil niet helpen omdat ik een simlock vrije Iphone heb gekocht en niet een T-mobile variant. (Dan helpen ze ook niet maar dan helpt T-Mobile, voor wat het waard is.)

Iemand een clou?
  #6  
Oud 12-11-10, 16:10
shadow1511 shadow1511 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik kan mijn iphone wel op een andere computer zetten en dan werkt alles prima op mijn computer loopt itunes vast en doet niets.
Mijn computer erkent mijn iphone wel.
Help?????
  #7  
Oud 21-12-10, 09:32
Sir Botex Sir Botex is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Oostkamp
Berichten: 24
Standaard

idem hier:
iPhone in USB aansluiting op PC:
1) iPhone laadt op
2) windows vraagt of foto's gesynchroniseerd moeten worden
3) itunes start op, maar er gebeurt niks: geen synchronisatie en iPhone verschijnt ook niet in iTunes
  #8  
Oud 21-12-10, 09:37
Sir Botex Sir Botex is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Oostkamp
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sir Botex Bekijk bericht
idem hier:
iPhone in USB aansluiting op PC:
1) iPhone laadt op
2) windows vraagt of foto's gesynchroniseerd moeten worden
3) itunes start op, maar er gebeurt niks: geen synchronisatie en iPhone verschijnt ook niet in iTunes
na verder lezen op dit forum kreeg ik de tip om een andere USB poort te proberen: nu is mijn iPhone vrolijk aan't synchroniseren...

proberen dus!
  #9  
Oud 06-01-11, 15:04
Paraianos58 Paraianos58 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 9
Standaard

Hi,
Ik heb mijn iphone4 op mijn computer gekopeld. (xp pack 3)
Het is very strange soms heb ik connectie soms weer niet toch telkens als ik het apparaat koppel kan ik de foto's overzetten maar komt niet op de iTunes. Wat ook strange is, is het feit dat op utility van Apple (device configuratie van Apple zelf dus) daar wordt de iPhone steeds gezien. Ik probeer het verschil van wanneer wel contact is en wanneer niet maar ik zie niets. Ook niet indien van kabel verander. Dus dit is wel zeer raar. ook van USB porten veranderd. Ik ben software en hardware minder maar hier zie ik logica in. Wat ik ook overal lees is dat blijkbaar een oud zeer is. Bestaan eventueel oplossingen die wel permanent werken en ofwel een alternatief voor iTunes?
Mvh
Henri
  #10  
Oud 10-01-11, 10:05
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

Ik kan om de een of andere reden het vakje "Open iTunes when this iPhone is connected"
niet meer aanvinken! De tekst is ook lichtelijk vaag. De optie eronder Sync only checked songs and video is wel aanvinkbaar .

Geef zelf antwoord op mijn eigen vraag....:
Go to Edit > Preferences > Devices and UNCHECK Prevent iPods, iPhones, and iPads from sycing automatically... then click Ok. The Open iTunes when this iPhone is connected is no longer greyed out. You can then uncheck this option.

Reactie op mijn eigen antwoord op mijn eigen vraag; werkt niet!
__________________
....i.c.m. een Tele2 sim only 1GB en 100 bel/sms

Laatst gewijzigd door XIII; 10-01-11 om 15:35. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #11  
Oud 10-01-11, 22:41
niels86 niels86 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard ITunes doet niets

Hallo,

Ik heb mijn Iphone 4 aangekocht vandaag, en bij het overlopen van de stappen bij Itunes had ik mijn visa opgegeven ( voor het geval dat ik apps zou kopen blijkbaar ) en daarna kwam dit erop:

Gratis Zoek mijn iPhone
Gratis Zoek mijn iPad
Gratis Zoek mijn iPod touch
Installeer gratis Zoek mijn iPhone, zodat u uw apparaat kunt terugvinden, het op afstand vergrendelen of de gegevens kunt wissen. U kunt ook uw iPad of iPod touch terugvinden.Installeer gratis Zoek mijn iPad zodat u uw apparaat kunt terugvinden, het op afstand vergrendelen of de gegevens kunt wissen. U kunt ook uw iPhone of iPod touch terugvinden.Installeer gratis Zoek mijn iPod touch, zodat u uw apparaat kunt terugvinden, het op afstand vergrendelen of de gegevens kunt wissen. U kunt ook uw iPhone of iPad terugvinden. Lees meer
Niet nu

Nu installeren
Nu installeren
Nu installeren


Met Zoek mijn iPhone (of iPad of iPod touch) kunt u uw zoekgeraakte iPad met Wi-Fi of iPod touch terugvinden wanneer het aan staat en verbonden is met een geregistreerd netwerk. Zoek mijn iPhone is niet in alle landen beschikbaar.


Ik kan op geen enkele link hier klikken, en dus doet ITunes vanaf hier niets meer..

Na herhaaldelijke pogingen van Itunes eraf gooien, terug downloaden, andere usb poorten proberen is NIET gelukt..

kan er mij iemand helpen aub.. Ik ben radeloos !

Thx

Niels
  #12  
Oud 10-01-11, 23:43
lillytjuh lillytjuh is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Rosmalen
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar lillytjuh
Standaard

Hier hetzelfde probleem, ook bij andere usb poort......
(laad wel etc... kan alleen niet verbinden met itunes)

Ik krijg de melding:
Deze iphone kan niet worden gebruikt, omdat de Apple mobile device-service niet is gestart.

VAAG!
  #13  
Oud 10-01-11, 23:48
lillytjuh lillytjuh is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Rosmalen
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar lillytjuh
Standaard

Hij geeft deze melding trouwens meteen als je de usb aansluit. Normaal wacht ie dan even ivm zoeken, nu krijg je direct die melding!
  #14  
Oud 11-01-11, 20:27
Steefie Steefie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 4
Standaard

Bij mij synct tie ook niet, wel de foto's, maar i-tunes start niet. Krijg deze melding:
"Het bestand itunes library.itl is beveiligd, bevindt zich op een beveiligde schijf, of U hebt geen bevoegdheden om naar dit bestand te schrijven."
Bevoegdheid? ik ben de administrator op deze pc.
Iemand een idee wat er niet goed gaat?

PS: kan niet altijd antwoorden, zit wel eens een paar dagen zonder internet in het buitenland.
  #15  
Oud 11-01-11, 21:58
Paraianos58 Paraianos58 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 9
Standaard

Beste,

a) Gaan naar services (of ga naar de start balk en kies programma uitvoeren:
Daar voer je services.msc invoeren
Dan moet je gaan zien of iets zoals "Mobiel Apple apparaat" vindt indien niet moet je je itune terug installeren indien ja dan deze zien dat hij opgestart is!!
b) indien dan een connectie tot stand gebracht is (maar enkel de foto's vraagt) en voor de rest niets anders dan zorgen als je de iphone ansluit dat je geen internet connectie hebt (geen kabel en geen Wi-Fi)
dan zou het normaal moeten doen!!
mvg
Henri
  #16  
Oud 11-01-11, 22:54
lillytjuh lillytjuh is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Rosmalen
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar lillytjuh
Standaard

Tis een wonder maar ik sluit m net aan.........en hij doet het! Zomaar ineens zonder dat ik iets aangepast heb!
  #17  
Oud 11-01-11, 22:56
Paraianos58 Paraianos58 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 9
Standaard

Kijk niet naar mij
ik heb niets gedaan
  #18  
Oud 11-01-11, 23:19
lillytjuh lillytjuh is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Rosmalen
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar lillytjuh
Standaard

haha deed exact hetzelfde als gisteren... en ineens PLING iphone gevonden door itunes....... tis een waar wonder! Was al bang dat ik net voor verlening weer een nieuwe kabel kon gaan kopen.
  #19  
Oud 11-01-11, 23:24
Paraianos58 Paraianos58 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 9
Standaard

Heb je nagezien of de service op staat.

"Deze iphone kan niet worden gebruikt, omdat de Apple mobile device-service niet is gestart".

Eventueel pc uit en terug aan en terug proberen en dan weet je op je een permanente oplossing hebt !!

Wat je eventueel ook kunt doen is een restore point zetten indien alles ok is.
Dit om in de toekomst indien niet meer werkt 'omdat je bepaalde soft geinstallerd hebt' en dan jou iphone ineens niet meer werkt deze terug op dezelfde punt kunt zetten.
Dit kun je doen door op start te drukken dan help, dan
Undo changes to your computer with System Restore kiezen en daar dus een restore point zetten.
mvg
Henri
  #20  
Oud 11-01-11, 23:36
lillytjuh lillytjuh is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Rosmalen
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar lillytjuh
Standaard

Ik heb helemaal niets gedaan, enkel de iphone vandaag weer aan de pc gehangen zoals gisteren alleen deed ie het nu wel en gisteren niet! MAar wel een goede tip van je!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: itunes maakt geen verbinding met iPhone na update 4.0 Dylann iTunes 10 08-12-11 20:46
Mac OS X: itunes maakt bij update geen verbinding flakkee-john iTunes 0 21-10-10 02:17
iPhone maakt geen automatische verbinding met wi-fi Wi-Fi Brumemail Wi-Fi 0 19-09-10 15:45
Iphone maakt geen verbinding met internet jeroeny40 iPhone algemeen 2 30-03-10 00:28
iPhone 3gs maakt geen verbinding met itunes Davidzoon iTunes 5 18-07-09 14:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:11.