itunes maakt bij update geen verbinding discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb zojuist met d ePwnagetool geprobeerd te updaten En helaas na itunes te starten en de 2 x 10 sec toesten kan itunes geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb zojuist met d ePwnagetool geprobeerd te updaten
En helaas na itunes te starten en de 2 x 10 sec toesten kan itunes geen verbinding maken met de server. Achetr af heb ik hier al veel meer gezeik mee gehad met 2 andere 3gs van maatjes. op de andere mac in huis doet ie het wel maar op mijne niet. Wie helpt mij van dit grote probleem voor mij af. Is een nieuwe macbook pro ook met een mac is dit dus op te lossen via terminal http://forum.iculture.nl/f8/applicat...lukt-niet.html had het al een keer geprobeerd maar toe n luke het niet en nu na heel wat zweten en denkend morgen geen iphone 4 is het toch gelukt Misschien weet iemand hoe dit kan komen? Laatst gewijzigd door iScorpio; 21-10-10 om 08:11. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: itunes maakt geen verbinding met iPhone na update 4.0 | Dylann | iTunes | 10 | 08-12-11 21:46 |
Windows: Itunes maakt geen verbinding met Iphone | yuri0172 | iTunes | 19 | 12-01-11 00:36 |
Air Mouse maakt geen verbinding | Oraan | iPhone Apps | 5 | 09-02-10 19:16 |
iPhone 3gs maakt geen verbinding met itunes | Davidzoon | iTunes | 5 | 18-07-09 15:20 |
Geen verbinding meer bij iTunes | maxschoenmakers | Archief | 0 | 27-10-07 18:35 |
|
|