iPhone 3gs maakt geen verbinding met itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3gs zonder jailbreak die niet herkent wordt op mijn iTunes (Vista). Mijn pc herkent hem wel als ik hem via USB ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3gs maakt geen verbinding met itunes
Ik heb een iPhone 3gs zonder jailbreak die niet herkent wordt op mijn iTunes (Vista). Mijn pc herkent hem wel als ik hem via USB aansluit (hij verschijnt dus wel bij deze computer). Ik heb al geprobeerd de iPhone te herstellen in herstelmodus (dan herkent iTunes hem wel) maar iTunes gaf een foutmelding. Help!?!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
fijn hoor zo'n 3gs. ik krijg al een nwe. mijne maakt ook seeds geen contact en als ik em em een kwartslag draai, gebeurt er ook niks
|
|
||||
|
||||
Wat heeft dit met bovenstaand probleem te maken . Graag in een juiste topic inhaken!
|
|||
|
|||
heeft ermee te maken dat ik hetzelfde probleem heb.
|
|
||||
|
||||
Wat voor foutmelding krijg je als je je iPhone aansluit?
|
|||
|
|||
ik krijg geen foutmelding. itunes stopt er helmaal mee als ik mijn iphone er op aansluit.
pc ziet mijn iphone wel als foto opslag, maar daar kan ik ook niks mee doen of veranderen. heb itunes al opnieuw geinstalleerd. iphone hersteld. scherm op iphone reageert ook niet bij draaien, kompas werkt ook niet. krijg volgende week een nwe. tot die tijd, balen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: itunes maakt geen verbinding met iPhone na update 4.0 | Dylann | iTunes | 10 | 08-12-11 21:46 |
Windows: Itunes maakt geen verbinding met Iphone | yuri0172 | iTunes | 19 | 12-01-11 00:36 |
Mac OS X: itunes maakt bij update geen verbinding | flakkee-john | iTunes | 0 | 21-10-10 03:17 |
iPhone maakt geen automatische verbinding met wi-fi Wi-Fi | Brumemail | Wi-Fi | 0 | 19-09-10 16:45 |
Iphone maakt geen verbinding met internet | jeroeny40 | iPhone algemeen | 2 | 30-03-10 01:28 |
|
|