Albumillustratie handmatig invoegen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om album illustraties handmatig via iTunes in te voegen. Bij de cd van Jan Smit download iTunes hem via internet als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Albumillustratie handmatig invoegen
Is het mogelijk om album illustraties handmatig via iTunes in te voegen. Bij de cd van Jan Smit download iTunes hem via internet als ik dat aangeef. Maar als ik dit bij de cd van de 3JS aangeef zet werkt dat niet. Vandaar mijn vraag of het ook handmatig kan?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Haha. Het antwoord heb ik hier gevonden: itunes - Handleiding: Album illustraties toevoegen
Alleen groot moet ik de cover maken als ik praat over pixels? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Tenzij hij lelij. Gecropped wordt. Kun je niet achterhalen wat de afmetingen van een normale albumillustratie is via iTunes oid?
|
|
||||
|
||||
Als je de albumillustratie opzoekt via Google Afbeeldingen, kan je hem op ware grootte bekijken. Kopieer hem vandaar en plak hem zo in iTunes, bij mij is de kwaliteit dan meestal in orde.
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reacties. Het is gelukt door jullie tips. Slotje mag erop
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Groepen invoegen bij Mail | KvdS | iPhone algemeen | 0 | 11-11-10 15:03 |
Invoegen pagina in springboard | arnehulstein | iPhone algemeen | 2 | 10-08-09 11:38 |
Heb een probleem met SMS en Contacten invoegen | misterdj | Archief | 1 | 17-07-08 17:52 |
woorden invoegen in de T9 (mogelijk??) | broekie | iPhone algemeen | 5 | 09-06-08 15:21 |
SMS + Contacten invoegen geen Nederlands | misterdj | iPhone algemeen | 2 | 10-05-08 12:15 |
|
|