Heb een probleem met SMS en Contacten invoegen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Kan mij iemand zeggen wat het probleem is, als ik naar mijn SMS ga staat alles in het Engels en ook het zelfde probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo
Kan mij iemand zeggen wat het probleem is, als ik naar mijn SMS ga staat alles in het Engels en ook het zelfde probleem voor mijn Contacten in te Voegen ook Engels terwijl al de rest in het Nederlands staat!!! Alvast Bedankt |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dubbel post. Slotje dus.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Heb een groot probleem | bprocee | Unlock | 4 | 04-01-11 09:25 |
Ik heb een probleem | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 11 | 29-09-09 17:00 |
SMS geeft aan dat ik 1 sms heb. Dit heb ik echter niet. | andreasksv | iPhone algemeen | 6 | 25-03-09 18:30 |
help!! Heb een probleem met mijn aan/uit-knop! | acg | iPhone algemeen | 2 | 26-06-08 20:49 |
SMS + Contacten invoegen geen Nederlands | misterdj | iPhone algemeen | 2 | 10-05-08 11:15 |
|
|