Heb een groot probleem discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik heb een groot probleem. Mijn iphone start niet meer op sinds ik hem heb geupdate naar baseband 6.15.00 naja hij start wel op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb een groot probleem
hoi ik heb een groot probleem.
Mijn iphone start niet meer op sinds ik hem heb geupdate naar baseband 6.15.00 naja hij start wel op maar er blijft een apple logo in beeld. weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?? heb een 8gb 3gs new bootrom. Met vriendelijke groet, Bauke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
4.2.1 ??
booten met redsn0w, alleen just tethered aanvinken. de rest wijst zichzelf. |
|
||||
|
||||
Je kan is proberen hem in UDF mode te zetten en dan restore via iTunes
Dus als hij opstart met dat appeltje Druk je 3 sec op de power knop en je houd hem dan nog ingedrukt en druk tegelijk de home knop in voor 10 sec En dan laat je de powerknop los en hou je de home knop nu in en dan laat je hem los wanneer er een berichtje verschijndag op je pc scherm Als het goed is is je iPhone scherm zwart |
|
|||
|
|||
heb hem geprobeert te restoren maar dan word er door itunes gezegt dat hij de inhoud van mijn iphone niet kan lezen.
|
|
|||
|
|||
hij doet het weer moest het blijkbaar 10 keer proberen
bedankt voor jullie hulp. en als een mod zo vriendelijk wil zijn om een slotje hierop te doen graag. Laatst gewijzigd door bprocee; 04-01-11 om 10:35. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is dit een groot probleem? | robje33 | iPhone algemeen | 4 | 27-03-10 14:27 |
Ik heb een probleem | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 11 | 29-09-09 18:00 |
Heb een probleem met SMS en Contacten invoegen | misterdj | Archief | 1 | 17-07-08 17:52 |
help!! Heb een probleem met mijn aan/uit-knop! | acg | iPhone algemeen | 2 | 26-06-08 21:49 |
ik heb een probleem, hulp gezocht! | Benny | Unlock [archief] | 7 | 18-01-08 01:54 |
|
|