SMS + Contacten invoegen geen Nederlands discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Vrienden! Wie kan mij helpen : als ik mijn icoon van sms open dan heb ik het in engelse taal en ook als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS + Contacten invoegen geen Nederlands
Hallo Vrienden!
Wie kan mij helpen : als ik mijn icoon van sms open dan heb ik het in engelse taal en ook als ik mijn contacten wil invoegen is het ook engels ? maar voor de rest is alles wel in het nederlands buiten die twee . Kan iemand mij helpen of zeggen hoe het komt Bedankt alvast !! Laatst gewijzigd door misterdj; 07-05-08 om 21:01. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En nu in het Nederlands ? Ik snap er niks van...
|
|
|||
|
|||
taalcorrectie
ik denk dat wat je bedoeld de taalcorrectie is die in het engels blijft staan.
ik heb t zelfde probleem gehad maar het is best simpel op te lossen. ga naar: instellingen\algemeen\toetsenbord\internationale versies Schakel dan Nederlands in alle andere uit (meestal engels of engels (ver. Kon.) als dit niet helpt kijk dan of je de nederlandse T9 hebt geïnstalleerd bij: installer\sources je ziet daar een lijst met geïnstalleerde apps succes en laat ff weten of het gelukt is |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten, Sms geschiedenis terughalen | stefanof | iPhone algemeen | 5 | 20-07-10 14:51 |
Windows mail + Contacten + sms | kaartjes | iTunes | 3 | 21-11-09 23:44 |
Letters S en Z werken niet in SMS en contacten | Mary | iPhone algemeen | 7 | 11-09-08 08:55 |
Heb een probleem met SMS en Contacten invoegen | misterdj | Archief | 1 | 17-07-08 17:52 |
Geen nederlandse datum bij nederlands taalpakket | dendirk | Archief | 3 | 23-03-08 10:34 |
|
|