Map op iPhone ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb dus net mn iPhone binnen ( Jipee ) Maar, ik vind mn Springboard zo rommelig, Kan ik ook een map maken op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Map op iPhone ?
Hi,
Ik heb dus net mn iPhone binnen ( Jipee ) Maar, ik vind mn Springboard zo rommelig, Kan ik ook een map maken op mn Springboard, en dat alle apps die ik uit de installer haal in die map terecht komen ? Hoor het graag Alex |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Moet je even Catergories download in je installer Kun je heel gemakkelijk mappen aanmappen en daar weer de gewenste iconen in zetten.
|
||||
|
||||
Launcher voor programma's en Poof om de programma's te hiden op je springboard
|
||||
|
||||
Categories, dock, iLauncher, stack en nog paar heb je hiervoor.
|
||||
|
||||
Ik heb Stack gedownload maar als ik op Install Stack druk dan krijg ik :
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Een ander uitproberen. bijv Dock of Categories
|
|
||||
|
||||
ik vond Stack zo mooi, dat het zo omhoog ging, is er niet wat daar op lijkt, Categories heb ik btw al geprobeert,vind ik niet echt handig..
|
|
||||
|
||||
Stack zou toch ook moeten werken hoor.
Kijk anders eens vanaf andere sources? iappcat.com kun je zoeken via pc welke sources. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Map in map op iPad zoals op Iphone | gserban | iPad algemeen | 8 | 12-09-10 00:11 |
map in iphone verwijderd | Yottabyte | iPhone algemeen | 0 | 10-02-10 21:15 |
Iphone map | Riiccardo | Archief | 4 | 15-07-09 20:52 |
Videos in map zetten op iPhone | Twigg | Muziek, foto & video | 1 | 08-07-09 11:25 |
|
|