Map in map op iPad zoals op Iphone discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste heb gezocht op mappen in iPad maar helaas niets gevonden op het forum daarom deze topic Ik heb gisteren een iPad gehaald bij Mediamarkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Map in map op iPad zoals op Iphone
Beste heb gezocht op mappen in iPad maar helaas niets gevonden op het forum daarom deze topic
Ik heb gisteren een iPad gehaald bij Mediamarkt en gelukkig was deze nog van oude Software versie voorzien dus gelijk jailbreak gedaan en backgrounder etc erop gezet. Nu mijn vraag is er in Cydia ook een app zodat apps kan samenvoegen in een map dus bv map games met daarin allemaal games etc? Hoop dat iemand het weet alvast bedankt voor uw reactie p.s op iphone heb ik infinifolders zodat je zelfs meer dan 12 apps in 1 folder kan doen maar dit werkt enkel bij iOS 4
Iphone 3GS 32 Gb Wit, JB, iPad 64GB 3g JB, Iphone 4 32 Gig JB Laatst gewijzigd door gserban; 10-09-10 om 17:21. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jammer had gehoopt dat iemand hier een oplossing voor had
|
|
|||
|
|||
Heb je dit al eens gegoogled het lijkt me namelijk wel handig als dit zou kunnen
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
je kan hiervoor 'categories' gebruiken.
da's helaas wel een iphone versie en niet echt fraai te gebruiken om de ipad.... ook categories is te vinden in cydia |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook weren de map-titels niet correct weergegeven maar moest die telkens opnieuw hernoemen. |
|
||||
|
||||
is even wennen want op iphone wert het met iOS 4 super maar als je het eenmaal door hebt draait het op iPad ook goed tot iOS 4 er voor de iPad is
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
map in iphone verwijderd | Yottabyte | iPhone algemeen | 0 | 10-02-10 21:15 |
Iphone map | Riiccardo | Archief | 4 | 15-07-09 20:52 |
Videos in map zetten op iPhone | Twigg | Muziek, foto & video | 1 | 08-07-09 11:25 |
Map op iPhone ? | Dazzle | iPhone algemeen | 7 | 10-05-08 00:26 |
|
|