Shatter exploit en 3.2.2 software? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik zag op de site dat er een exploit is gevonden. Nu is mijn vraag: als deze beschikbaar is, werkt deze dan ook met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Shatter exploit en 3.2.2 software?
Hallo ik zag op de site dat er een exploit is gevonden. Nu is mijn vraag: als deze beschikbaar is, werkt deze dan ook met de 3.2.2 software voor de iPad? Of moeten we dan wachten op de 4.2 voor iPad? Wanneer wordt de jailbreak tool vrijgegeven?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat ik heb begrepen op SHAtter will Jailbreak ALL Existing iOS Devices Forever [Updated] is dat alle huidige devices gejailbreaked kunnen worden en dat in de toekomst dat nog maar net de vraag is. Ik denk ook niet dat er al zoveel bekend is hierover en dat je gewoon maar even geduld moet hebben tot er meer over naar buiten zal komen.
|
|
|||
|
|||
Dus de iPad kan waarschijnlijk ook gewoon gejailbreakt worden bij de release van Shatter jailbreak
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SHatter ook voor Windows? | Dziubi | Jailbreak | 2 | 09-10-10 10:10 |
iPhone: SHatter niet voor 3gs? | ChielvanIeperen | Jailbreak | 17 | 09-10-10 00:29 |
Shatter jailbreak | hakkie05 | Jailbreak | 3 | 30-09-10 15:03 |
|
|