"Uw betaalmethode is afgewezen" (Click & Buy op de iPad) discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Van de ene op de andere dag meldt mijn iPad ineens dat mijn betaalmethode afgewezen is als ik vanuit de AppStore een app wil kopen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Uw betaalmethode is afgewezen" (Click & Buy op de iPad)
Van de ene op de andere dag meldt mijn iPad ineens dat mijn betaalmethode afgewezen is als ik vanuit de AppStore een app wil kopen. Ik betaal al ruim 1,5 jaar met Click&Buy op mijn iPhone en sinds begin Juli op mijn iPad en dit heeft altijd gewerkt. Ik heb geen aanpassingen aan mijn account gedaan of iets dergelijks. Gisteren nog een app gekocht en geen problemen.
Zijn er meer mensen die deze melding ineens krijgen, die dit ooit gehad hebben of ervan gehoord hebben? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zit je misschien op je max bedrag van de creditcard? Dit zou ik eens checken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor volgende lezers: het blijkt dat er al een topic is waarin dit probleem naar voren komt. Blijkbaar hebben mensen op verschillende manieren problemen met het betalen van Apps in de AppStore. Een link naar die discussie: https://forum.iculture.nl/f8/ap...geweigerd.html |
Labels |
betaalmethode, click&buy, ipad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen Click & Buy | menn0w | iTunes | 114 | 06-10-11 13:01 |
iPad en click& buy | Ariejanuari | iPad algemeen | 21 | 20-01-11 21:52 |
Windows: click & buy betaalgegevens | mieske | iTunes | 0 | 19-09-10 15:25 |
Geen "try before you buy" | DutchVince | iPhone Apps | 2 | 10-11-08 10:30 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|