SHatter niet voor 3gs? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) De 3gs heeft geen A4 chip .. Dus dat betekent voor mij geen GreenPois0n? Balend...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SHatter niet voor 3gs?
De 3gs heeft geen A4 chip ..
Dus dat betekent voor mij geen GreenPois0n? Balend |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Van Twitter:
chronic dev team greenpois0n supports: The iPad, the iPhone 4, and the iPod touch 4. Probably the AppleTV as well. Dus geen 3G en 3Gs |
|
|||
|
|||
Dus ook niet voor ipod touch 2g mc model? Want via snowbreeze kan k t al niet meer doen ;(
|
|
|||
|
|||
Das ff bale dan. Hoe kan ik het nu doen dan ?
|
|
|||
|
|||
Niet, tenzij je SHSH keys hebt opgeslagen waarmee je kunt downgraden naar een versie de wel te jailbreaken is
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja ik heb algedowngrade maar daar waren te veel haperingen zodat ik hem maar heb herstelt. Zou er nog een jailbreak beschrikbaar komen voor de ipod touch 2g mc model ook al is er al een die ik niet meer kan gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Wat lelijk zeg!! Wou net mn zwager ff blij maken dat we komend weekend zijn 3gs 4.0.2 konden JBen. Gaat m dus niet worden.
|
|
|||
|
|||
dus ik kan mijn 3GS oude bootrom NIET jailbreaken?
wanneer komt er voor de 3GS'en eens een jailbreak? we worden vergeten.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
iOS 4.2 Jailbreak for iPhone 4, 3GS, iPad & iPod touch 4G / 3G via Comex |
|
|||
|
|||
3GS met oude bootrom is wel te jailbreaken middels snowbreeze op de Mac.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wie heeft er een Mac en woont in de buurt van purmerend ? En wil mij helpen?
|
|
|||
|
|||
Dit staat ook op zijn twitter?
Ik snap het niet meer? Here's the supported devices for the jailbreak:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hebben ze gewoon zitten liegen en iedereen valse hoop zitten geven . ALLE IDEVICES !!!!!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op wiens twitter staat dit? Want meerdere iphone dev's hebben al aangegeven dat t alleen maar voor A-4 devices is. Zet je bron er dan graag bij.. mijn bron: chronicdevteam chronic dev team To those that are asking, A4 / S5L8930 devices are iPhone 4, iPad, iPod touch 4, and AppleTV 2. chronicdevteam chronic dev team To clarify, the reason it does not work on non-A4 devices is not because we are lazy, but simply because it can't be exploited on them. |
|
||||
|
||||
Tenzij die tweep een TwitLonger-achtige dienst gebruikte: geen enkele, want het zijn meer dan 140 karakters...
De search engine van Twitter vindt de tekst (dan) ook niet. Google vindt de tekst wel, maar alleen op sites waarvan al eerder is aangegeven dat deze onbetrouwbaar zijn.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SHatter ook voor Windows? | Dziubi | Jailbreak | 2 | 09-10-10 10:10 |
Shatter jailbreak | hakkie05 | Jailbreak | 3 | 30-09-10 15:03 |
Shatter exploit en 3.2.2 software? | thomth | iPad algemeen | 2 | 11-09-10 22:45 |
|
|