Invoegen pagina in springboard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben mijn apps aan het organiseren en het zou wel heel handig zijn als je een extra springboard pagina in kunt voegen tussen de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Invoegen pagina in springboard
Ik ben mijn apps aan het organiseren en het zou wel heel handig zijn als je een extra springboard pagina in kunt voegen tussen de bestaande pagina's of als je een hele pagina met iconen in een keer kunt verplaatsen naar een andere pagina. Iemand ideeën?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tussenvoegen is niet mogelijk, net zoals een hele pagina ineens verplaatsen ook niet mogelijk is. Je zal ze één voor één moeten verslepen.
|
|
|||
|
|||
Ik was er al bang voor. Dat is dus wel heel jammer voor een verder prima werkende interface.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps verplaatsen, springboard vol (meer dan 11 pagina's) | PeerSientje | iPhone Apps | 19 | 27-05-10 19:12 |
Meer springboard pagina's!!! :( | borgqueenx | Archief | 3 | 03-12-08 16:27 |
Safari pagina op springboard zetten | pjotr28 | Archief | 3 | 18-09-08 20:00 |
geen meerdere pagina's Springboard? | vincentjanv | iPhone algemeen | 5 | 03-03-08 17:57 |
|
|