Toetsen werken niet meer! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met een probleem. Mijn Iphone deed het prima, maar opeens deed de toets het van ' gesprek beëindigen' het niet meer. Ik dacht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toetsen werken niet meer!
Ik zit met een probleem. Mijn Iphone deed het prima, maar opeens deed de toets het van ' gesprek beëindigen' het niet meer. Ik dacht eerst dit is eenmalig, maar hij doet het continu niet, nu wilde ik iemand bellen, nummer intoetsen, kan ik die functie niet meer kiezen, terwijl die hele onderste balk het wel doet bij andere schermen. Ook het laatste scherm van recent zit muurvast! Wat is mijn probleem:S
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Harde reset: home- en sleepbutton tegelijk ong. 15 seconden ingedrukt houden zodat je iPhone helemaal uit gaat. Daarna even wachten en weer aan zetten.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Facetime & MMS werken niet meer! (ook niet met MiTime) | tomic22 | Jailbreak | 5 | 17-09-10 18:08 |
Helppp toetsen werken niet meer? | helpme | iPhone algemeen | 2 | 18-03-09 19:22 |
sms toetsen werken niet allemaal | peter1687 | iPhone algemeen | 2 | 11-01-09 19:03 |
toetsen werken niet | gino69 | iPhone algemeen | 5 | 07-05-08 21:04 |
Toetsen 4, 5 en 6 werken niet | irow | iPhone algemeen | 8 | 31-03-08 20:16 |
|
|