Toetsen 4, 5 en 6 werken niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een gebruiker die de iphone inmiddels al 2 maanden in gebruik heeft, kwam vandaag naar mij toe dat de toetsen 4, 5 en 6 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toetsen 4, 5 en 6 werken niet
Hallo,
Een gebruiker die de iphone inmiddels al 2 maanden in gebruik heeft, kwam vandaag naar mij toe dat de toetsen 4, 5 en 6 het niet doen. Dit heeft hij overigens wanneer hij naar 'phone' en vervolgens naar 'keypad' gaat, ook is het opgevallen dat het scrollen niet altijd even soepel gaat (ten hoogte van de 4, 5 en 6-knop). Hij werkt op 1.1.4, ook al een keer hersteld naar 1.1.3 en 1.1.2, maar dit mocht niet baten. Heeft iemand suggesties? Terug sturen naar Apple? Graag hoor het nog! Groeten, irow |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook al een hele tijd sinds begin jan 2008 maar ik heb er mee leren leven.....Je kunt het bijna altijd omzeilen om bepaalde functies toch te gebruiken via een omweg. Echter een telefoonnummer intoetsen gaat niet.
|
|
|||
|
|||
ik heb dit helemaal niet draai 1.1.4 en de toetsen 4 , 5 , 6 werken gwn super.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk namelijk dat het misschien wel een hardwarematige fout is , aangezien die gehele strook het niet doet. |
|
|||
|
|||
Bij mij was dit natuurlijk ook niet zo maar opeens deed deze "deadstrip" het niet meer. Maar ja wat wil je doen dan, ik stuur hem niet terug naar de USA
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga deze wel terug sturen naar de USA (via het werk). |
|
||||
|
||||
garantie heb je niet hoor, dus daar moet je niet op rekenen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nee, toch nie als je ze unlocked en native apps erop zet.
je hebt een dead spot in je scherm, als dit softwarematig niet weg gaat (restore) dan kun je alleen nog een nieuw scherm steken edit : je zou mss eens kunnen proberen je touch gevoeligheid aan te passen (gevoeliger), dit heeft al geholpen bij twee personen. Maar deze optie heb je alleen door advanced preferences, super preferences of extended preferences te installeren.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
toetsenbord werk niet toetsen u j n | master | iPhone algemeen | 0 | 24-09-09 23:13 |
Toetsen werken niet meer! | tcatzz | iPhone algemeen | 1 | 10-08-09 15:39 |
Helppp toetsen werken niet meer? | helpme | iPhone algemeen | 2 | 18-03-09 19:22 |
sms toetsen werken niet allemaal | peter1687 | iPhone algemeen | 2 | 11-01-09 19:03 |
toetsen werken niet | gino69 | iPhone algemeen | 5 | 07-05-08 21:04 |
|
|