sms toetsen werken niet allemaal discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, heb net een iphone 3g en heb geprobeerd hem te jailbreaken. Dit was sucsesvol maar daarna werkten er een aantal toetsen bv in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms toetsen werken niet allemaal
Hallo allemaal,
heb net een iphone 3g en heb geprobeerd hem te jailbreaken. Dit was sucsesvol maar daarna werkten er een aantal toetsen bv in de sms niet meer (de E. en de Z.). Heb hem daarna weer opnieuw hersteld met itunes maar de toetsen werken nog niet. Heeft er iemand een idee hoe ik dit moet oplossen? groet Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb het zelfde probleem alleen de e en de z doet het wel maar de spatie en die tekens allemaal niet
ik heb hem ook al herrsteld met itunes en jailbreaken ook maar werkt nog steeds niet |
|
||||
|
||||
osaka heeft zijn vraag al uitstaan in: https://forum.iculture.nl/f28/i...erkt-niet.html
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Programma's van Istore werken plots allemaal niet meer | T-800 | Archief | 2 | 18-09-09 12:56 |
Toetsen werken niet meer! | tcatzz | iPhone algemeen | 1 | 10-08-09 15:39 |
Helppp toetsen werken niet meer? | helpme | iPhone algemeen | 2 | 18-03-09 19:22 |
toetsen werken niet | gino69 | iPhone algemeen | 5 | 07-05-08 21:04 |
Toetsen 4, 5 en 6 werken niet | irow | iPhone algemeen | 8 | 31-03-08 20:16 |
|
|