//

Kleuren veranderen van Calender

Kleuren veranderen van Calender discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In mijn Calender-App (iCal op de Mac) heb ik verschillende calenders gemaakt (prive en werk bv). Als ik die synchroniseer naar mijn iPhone dan krijgen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-08-08, 22:45
klarenbl klarenbl is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 46
Standaard Kleuren veranderen van Calender

In mijn Calender-App (iCal op de Mac) heb ik verschillende calenders gemaakt (prive en werk bv). Als ik die synchroniseer naar mijn iPhone dan krijgen ze een kleur toegewezen. Hoe kan ik deze kleur op de iPhone wijzigen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-08, 19:42
jeffreyk's schermafbeelding
jeffreyk jeffreyk is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 179
Standaard

dat gaat denk ik niet, probeer hier de zoekfuntie of google even
__________________
iPhone 8GB UK 2G(2.0.1) Jailbraked en Unlocked
  #3  
Oud 19-08-08, 20:15
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Misschien kan je deze op je mac onderverdelen in verschillende agendas met verschillende kleuren.
  #4  
Oud 23-08-08, 20:02
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Ik heb de ervaring dat als ik in iCal de kleuren aanpas aan de agenda kleuren op mijn iPhone, de kleuren na de volgende sync weer totaal anders zijn. Je krijgt gewoon geen match. "Prive" is op mijn iphone (toevallig) oranje. Als ik op mijn Mac in iCal "prive" ook op oranje zet is de kleur op mijn iPhone na de volgende sync alles...behalve oranje....en is "werk" ineens oranje.
  #5  
Oud 31-08-08, 11:49
eriks eriks is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Helchteren
Berichten: 32
Standaard

Ik vind dit ook zeer vervelend. Alleen als je iPhone laat sync via mobile me, dan zijn de kleuren van de agenda's overal gelijk, wat ook maar normaal is mijn inziens. Maar bij gaat de sync enorm traag tussen mobele me en de iPhone calender, te traag dat ik er niet kan op betrouwen, dus maar sync via ical en iPhone op dit ogenblik. Hopelijk doen ze er iets aan dat de sync sneller verloopt.
  #6  
Oud 26-09-08, 10:28
ernie's schermafbeelding
ernie ernie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 16
Standaard

Is er niemand die weet hoe je de kleur kan veranderen van verschillende agenda's. Ik heb nu rood en oranje en het ziet er niet uit!
Kan ik een andere file toewijzen net zoals bijvoorbeeld bij de SMS balloons?

Iemand?
  #7  
Oud 06-01-09, 23:00
DikkeWim DikkeWim is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 93
Standaard

Bij mij is de kleur na een reset lichtblauw geworden met witte letters. Niet te lezen dus.

Via MobileMe kun je de kleuren van agenda's aanpassen. Deze worden inderdaad overgenomen in de iPhone. Helaas krijg ik voor de agenda van mijn exchangeserver dat niet voor elkaar.

Wie heeft een oplossing?
  #8  
Oud 07-01-09, 00:45
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Ik heb hier een soort van tutorial gemaakt hoe je dit in Mac OS X kunt doen. Het is tamelijk bewerkelijk, maar de enige manier die ik kon bedenken. Windows gebruikers moeten er ook mee uit de voeten kunnen, alleen weet ik niet hoe je in Outlook de exacte kleur van een agenda kunt bepalen (misschien met een color-drop app ofzo) en ik weet zo 1-2-3 geen SQLite Editor voor Windows, maar daar moet Google wel uitkomst kunnen bieden.

Ik zal later (morgen ofzo) eens kijken of ik de "tutorial" een beetje uit kan breiden voor mensen die geen zin hebben in de SQLite Editor maar gewoon via Terminal commando's.
__________________
...
  #9  
Oud 11-01-09, 18:36
DikkeWim DikkeWim is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 93
Standaard

Mijn probleem met een zeer vreemde turquoise kleur met witte letters van mijn exchange agenda heb ik zeer eenvoudig met de volgende methode opgelost (na lang zoeken en proberen overigens):

Via "instellingen/Mail,contacten agenda's" heb ik eerst de exchange server verwijderd en daarna weer teruggezet. Nu heb ik weer keurig een donkerblauwe kleur.

Eventuele extra agenda's in Entourage of Outlook krijgen mooie nieuwe standaardkleuren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda/Calender datum grote veranderen Melle123 Jailbreak apps en thema's 0 12-12-10 18:16
Kleuren van google agenda overeen laten komen met iPhone/wijzigen van kleuren joey.niftrik iTunes 1 08-11-10 19:13
Kleuren van agenda's in iOS thomasvossen iTunes 3 01-07-10 11:54
SMS Kleuren aanpassen, layout veranderen?? Antiparadox iPhone algemeen 5 25-12-08 13:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:45.