toetsen werken niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb al een paar keer het probleem gehad dat als ik mijn iphone restart de belknoppen en andere knoppen het niet doen alleen de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
toetsen werken niet
ik heb al een paar keer het probleem gehad dat als ik mijn iphone restart de belknoppen en andere knoppen het niet doen alleen de homebutton doet het... en voor de rest alleen nog iconen kunnen openen... maar naar beneden scrollen kan ik vergeten..
maar nu heb ik mijn iphone al tig keren gerestart maar alsnog hetzelfde probleem ik kan niet bellen en niets verder.. dus graag jullie hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat het eerste in me opkomt is herstellen van de firmware via iTunes.
Maar zou je iets meer gegevens kunnen geven over jou iPhone qua versie, unlock methode e.a.? |
|
|||
|
|||
Citaat:
nou ik heb een iphone maar ik heb er niet heel erg verstand van dus ik weet ook niet hoe ik hem kan restoren zonder dat ik mijn gegevens enz kwijtraak want die wil ik behouden. model iphone 1.1 voor de rest kan ik hem niet checken via baseband info |
|
|||
|
|||
In "Instellingen|Algemeen|Info" staat je Versie (bijvoorbeeld 1.1.4) en je Modemfirmware (bijvoorbeeld 04.04.05_G).
|
|
|||
|
|||
toetsen werken ook niet meer
na het installeren van Installer 3.1 en Kate het zelfde probleem
home buton doet het je kan een van de aplicaties wel starten maar daarna doet er nix meer. kan wel telefoon ontvangen maar niet zelf bellen allemaal er au wat te doen gr vts |
|
|||
|
|||
Wat betreft de problemen na van applicatie Kate, daar is al een draadje over. Misschien werkt de oplossing die daar gegeven wordt ook voor jou. Kijk hier
Laatst gewijzigd door ControlSje; 08-05-08 om 14:34. Reden: Link werkte niet meer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
toetsenbord werk niet toetsen u j n | master | iPhone algemeen | 0 | 24-09-09 23:13 |
Toetsen werken niet meer! | tcatzz | iPhone algemeen | 1 | 10-08-09 15:39 |
Helppp toetsen werken niet meer? | helpme | iPhone algemeen | 2 | 18-03-09 19:22 |
sms toetsen werken niet allemaal | peter1687 | iPhone algemeen | 2 | 11-01-09 19:03 |
Toetsen 4, 5 en 6 werken niet | irow | iPhone algemeen | 8 | 31-03-08 20:16 |
|
|