Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Als ik via WinSCP wil inloggen krijg ik volgende foutmelding: De opdracht 'ls -la ' gaf foutcode 133 terug, samen met de foutmelding dyld: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet
Hey,
Als ik via WinSCP wil inloggen krijg ik volgende foutmelding:
Ik wou dus een bestandje uploaden om m'n installer terug laten te werken want deze werkt ook niet meer (welgekende probleem, het afspringen naar het springboard tijdens installatie van app) Weet iemand raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tweakers.net app, kan niet meer inloggen/reactie's plaatsen | Apple740 | iPhone Apps | 0 | 08-01-11 05:25 |
Kan niet meer inloggen App store | jojophone | iPhone Apps | 1 | 20-08-10 12:32 |
kan niet meer op youtube app inloggen | bababakkus | iPad algemeen | 2 | 12-08-10 23:22 |
Ik kan niet meer inloggen op mijn Iphone | Samra_M | iPhone algemeen | 4 | 27-05-10 21:42 |
Installer werkt, kan niet in root | Arsec | Jailbreak apps en thema's | 3 | 19-02-08 01:02 |
|
|