kan niet meer op youtube app inloggen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een paar dagen dat de youtube app mijn inlog gegevens niet meer accepteerd, terwijl ik met meerdere acounts het heb geprobeerd waarvan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan niet meer op youtube app inloggen
Ik heb sinds een paar dagen dat de youtube app mijn inlog gegevens niet meer accepteerd, terwijl ik met meerdere acounts het heb geprobeerd waarvan ik toch echt zeker het wachtwoord en gebruikernaam goed invul. Iemand een idee wat er mis is?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan het soms zo zijn dat je iPad de hoofdletter toets aan hebt?
Of misschien gaat het met speciale tekens niet goed? |
|
|||
|
|||
Nee, heb ik allemaal al gecheckt.... Misschien maar even een herstel doen, sommige apps lopen niet helemaal lekker......
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: YouTube: kan niet inloggen, identiteit niet geaccepteerd | hopla | Muziek, foto & video | 21 | 03-06-12 20:55 |
Tweakers.net app, kan niet meer inloggen/reactie's plaatsen | Apple740 | iPhone Apps | 0 | 08-01-11 05:25 |
Kan niet meer inloggen App store | jojophone | iPhone Apps | 1 | 20-08-10 12:32 |
Ik kan niet meer inloggen op mijn Iphone | Samra_M | iPhone algemeen | 4 | 27-05-10 21:42 |
Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet | dennis3 | iPhone algemeen | 0 | 07-05-08 18:14 |
|
|