Gadget magazine iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al in iTunes gekeken, maar kan niks vinden. Ik zoek namelijk een tijdschrift over de nieuwste gadgets, maakt niet uit of het nederlands ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Gadget magazine iPad
Ik heb al in iTunes gekeken, maar kan niks vinden. Ik zoek namelijk een tijdschrift over de nieuwste gadgets, maakt niet uit of het nederlands of engels is. Het lieft natuurlijk Nederlands, maar Engels mag ook als er nog niks is.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Die had ik ook gezien, maar dat is alleen TV enzo, ik wil meer iets van alle gadgets (robots, camera, smartphones, etc...).
|
|
||||
|
||||
SlashGear...
|
|
||||
|
||||
Zoiets is het, bedankt. Als straks de iPad app van Engadget komt, dan neem ik die ook.
|
|
|||
|
|||
Op de website Smoking Apple hebben ze een 6 tal uitgaven van het magazine in PDF format voor download. Mooi voor op je Ipad.
Smoking Apples Magazine Issue 6
|
|||
|
|||
Hé leuk! Ga ik ook eens naar kijken.
Maar....... hoe weet je nu of een pdf wel of niet verstandig is om te downloaden op je iPad? ivm de exploit waar eerder deze week over werd geschreven? Of kun je er gewoon van uit gaan dat het wel meevalt allemaal... |
|
||||
|
||||
Ik heb ze gedownload, en ze zijn goed, heb ze gelijk in ibooks gezet. Zal vanavond met nr1 beginnen.
|
|
|||
|
|||
Zinio downloaden en daarna kun je heel veel gadgets magazines downloaden kost wel geld en met cc
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zoek eens op google naar ebook-free-download.
Ik denk niet dat hier de link mag plaatsen vandaar deze aanwijzing. Hier kan je vele tijdschriften downloaden. Veel engelstalig. ALs je een echt gadget magazine wilt downloaden moet je daar zoeken op T3 magazine |
|
|||
|
|||
Vind zelf de wired magazine erg mooi, kost 2,99 euro per nummer. Verder heb je ook nog Popular Mechanics, deze is ook erg leuk om te lezen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kranten, magazine's .. op de iPad | wvy | iPad algemeen | 5 | 16-02-11 14:28 |
Iphone Magazine | MaikV | Chat en geruchten | 8 | 03-08-10 17:29 |
|
|