Iphone Magazine discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal ! ik heb een vraag, Is er in de tussentijd al een magazine voor de iphone waar je je op kunt abonneren net ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone Magazine
Hallo Allemaal !
ik heb een vraag, Is er in de tussentijd al een magazine voor de iphone waar je je op kunt abonneren net als bijvoorbeeld de 'power unlimited' voor de spelcomputers. hoop dat iemand me hiermee kunt helpen alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
nee helaas niet vandaar deze vraag
|
|
||||
|
||||
Zowel de MacFan en de iCreate besteden wel aandacht aan de iPhone, maar veel vernieuwende dingen staan er niet in.. Was wel laatst bij Donner in Rotterdam, zag ik een Engelstalig iPhone magazine staan, bestaat dus wel
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
MacFan en iCreate besteden wel aandacht aan iPhone en progjes maar zou ook wel een echt iPhone blad willen met wat diepgang. Persoonlijk is een blad in je handen prettiger dan online iets lezen . Wie weet, komt er ooit nog zo iets
|
|||
|
|||
ik zag in de t-mobile shop het nieuwe iphone magazine tot 21 juli voor 300 punten in plaats van 675 punten
|
|
|||
|
|||
ik heb laatst mijn laatste abo's opgezet, het meeste vind je eigenlijk wel online wat iphone en computer zaken... Vaak nog veel eerder dan in een blad.
|
|
||||
|
||||
Vandaag iphone magazine 2 gekocht in bij lokale tijdschriftenhandelaar toch wel eens interessant om in te bladeren
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone & More Magazine | mjik83 | iPhone algemeen | 3 | 19-11-11 20:19 |
|
|