Telegraaf HD morgen voor iPad? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Morgen lanceert de Telegraaf een vernieuwde Telegraaf-i, de internet versie van de krant van wakker Nederland. Iemand wellicht al iets gehoord of de eerder gereleasde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telegraaf HD morgen voor iPad?
Morgen lanceert de Telegraaf een vernieuwde Telegraaf-i, de internet versie van de krant van wakker Nederland. Iemand wellicht al iets gehoord of de eerder gereleasde Telegraaf HD iPad ook eerdaags gelanceerd gaat worden?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zolang de app er nog niet is... Heeft iemand een idee hoe ik de epub versie van de krant gewoon offline op mijn iPad kan lezen?
|
|
|||
|
|||
Ik ben heel benieuwd, gebruik die ook veel...
|
|
||||
|
||||
Zal mij benieuwen of ie ook gratis is
|
|||
|
|||
Het wordt inderdaad wel eens tijd dat deze uitkomt, hoeft dan ook niet persee gratis te zijn, app gratis, en betalen voor abbonement functie zou perfect zijn!
|
|
|||
|
|||
vanaf vrijdag te krijgen in de appstore !!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat zou natuurlijk geweldig zijn.
Zit met smart te wachten op een Telegraaf app. Lees nu de telegraaf nog gewoon s'ochtends op papier En de rest van de dag volg ik het nieuws via mijn iphone. Heb je een bron hiervan? |
|
|||
|
|||
Inmiddels is het zaterdag...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een mailtje gestuurd naar de telegraaf, ze geven aan dat er helemaal geen ipad versie komt, geloof er alleen niets van
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreakme 3.0 voor 4.2.1, morgen!? | haroldv | Archief | 151 | 09-03-11 02:07 |
iPad kopen morgen | p3tr1k0v | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-07-10 15:26 |
Jailbreak release voor 1.1.3 vandaag of morgen?! | theory18 | Archief | 0 | 25-01-08 00:32 |
|
|