//

iPad kopen morgen

iPad kopen morgen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Zoals jullie weten, morgen gaat de verkoop van de ipad van start. alleen ik heb geen zin in camera's en dat soort publiciteit. dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-07-10, 17:42
p3tr1k0v p3tr1k0v is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard iPad kopen morgen

Hallo,
Zoals jullie weten, morgen gaat de verkoop van de ipad van start. alleen ik heb geen zin in camera's en dat soort publiciteit. dus ik was van plan om 12 uur naar iCentre te gaan. Is dit verstandig? wat zijn de ervaringen met de ipod touch en de iphone, waren die na een paar uur al uitverkocht? Ik ga namelijk zaterdagmiddag op vakantie en heb hem graag in de auto om films te kijken.
Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-10, 19:32
Willem... Willem... is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 102
Standaard

Nou kijk als je naar Amsterdam of Hilversum gaat(media) kan je wel tv ploegen tegenkomen ja , maar je moet niet om 12 uur gaan, ik garandeer je dat ze dan uitverkocht zijn, zeker in de grote steden! Dus gewoon om 8:00 voor de deur en dan heb je een hele grote kans! Succes!
  #3  
Oud 26-07-10, 15:26
stopidesign stopidesign is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard

Hey mensen,

Voor degene die nog een iPad in de wacht willen slaan kan ik vertellen dat deze nog ruim op voorraad is bij de Media Markt Amsterdam-Noord.
Ze hebben alle modellen op voorraad behalve de iPad 16GB Wi-Fi-3G.
De andere modellen zijn nog voorradig.

Dus voor degene die niet lang wilt wachten op een nieuwe levering kan naar deze Media Markt. Overigens zeer goed te bereiken met OV en auto.

Gr,
Peter
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad kopen of wachten op Ipad 2? iphonegadget Koopinformatie Nederland 13 16-12-10 10:42
Telegraaf HD morgen voor iPad? Jrosken Chat en geruchten 11 03-08-10 12:07
ipad kopen waltapple iPad algemeen 23 20-07-10 23:49
iPad kopen in NY jmw Koopinformatie en ervaringen 3 03-06-10 11:43
iPad kopen in UK/NL TheStijg iPad algemeen 1 15-03-10 12:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:16.