//

ipad kopen

ipad kopen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo forum leden, ik ga een iPad kopen! alleen zit ik nog te twijfelen tussen een iPad 32GB WiFi en een iPad 32GB WiFi+3G hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-07-10, 17:43
waltapple waltapple is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 33
Exclamation ipad kopen

hallo forum leden,

ik ga een iPad kopen!
alleen zit ik nog te twijfelen tussen een iPad 32GB Wi-Fi en een iPad 32GB Wi-Fi+3G
hebben jullie mischien wat tips voor mijn wat ik het beste kan gaan kopen!

alvast bedankt!

Laatst gewijzigd door waltapple; 14-07-10 om 17:55.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-07-10, 17:48
mister x mister x is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 107
Standaard

Hoi waltapple, ik stond ook voor die keuze, en ik ben eruit dat als ik er een ga halen het een 32gb Wi-Fi wordt. Dit onder andere omdat ik de 32gb Wi-Fi+3g ten eerste te duur vind, en ik weet niet wat voor een telefoon je hebt? Maar ik heb een htc desire en met de android 3.0 (Froyo) update kun je van je telefoon een wireless hotspot maken voor internet. Dat waren voor mij de redenen om geen 3g te kopen...
Voor jezelf moet je kijken waar je hem hoofdzakelijk gebruikt, thuis kan ie gewoon op Wi-Fi, en verder weet ik niet waar je hem gaat gebruiken!
Succes!
  #3  
Oud 07-07-10, 18:01
borg2997 borg2997 is offline
• iOS 4.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard Ipad kopen in Duitsland

Hoi,

Ik wil deze week een Ipad 64GB en Wi-Fi/3G kopen in Düsseldorf; hij is daar op voorraad.
Vraagje: Kan ik dan gewoon naderhand in Holland mijn abonnement afsluiten?
Hoe zit het met de handleiding; is deze wanneer je de Ipad koopt in Nederland ook in Nederlands? Ik heb in principe geen moeite met Duits en zo moeilijk zit de Ipad nou ook weer niet in elkaar, maar goed...

A3
  #4  
Oud 07-07-10, 18:09
minijeffrey minijeffrey is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 56
Standaard

Ik zat ook met dat dilemma en dan moet je je gewoon wat vragen stellen:

* Ga ik het toestel vooral thuis gebruiken of gaat deze ook mee op verplaatsing.
* Indien het toestel meegaat op verplaatsing, is dat dat naar plaatsen waar veel (gratis) hotspots zullen zijn of niet?
* Indien geen hotspots, heb je een telefoon die als AP kan dienen en ben je bereid om dat zo te doen, wetende dat je dus ook je batterij van je telefoon ondertussen leegzuigt? Wil je het zo oplossen?

Indien je op de laatste vraag nee antwoordde, dan raad ik de 3G aan. Dan ben je altijd online, no matter what. Geen lege telefoonbatterij of geknoei met AP instellen etc.

ikzelf heb ook voor de 3G gekozen, omdat ik het toestel vaak op verplaatsing ga meenemen. Op de trein, naar oma die geen internet heeft, naar de stad, op reis, etc... Ik vind eerlijk gezegd dat het toestel wat van zijn waarde verliest als je enkel Wi-Fi neemt... Dan kan je evengoed met je laptop rondzeulen toch?
  #5  
Oud 07-07-10, 18:57
appleiphone appleiphone is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 29
Standaard

Ik heb ook getwijfeld tussen Wi-Fi of 3g 32 gb maar ik heb toch de 32 Wi-Fi+3g besteld. Ik zit in newyork en door de dollarkoersen vallen de prijzen toch erg mee. namelijk 729 dollar is ongeveer 575 euro. Hopelijk komen er abonnementen uit die maandelijks opzegbaar zijn. Het klinkt raar, maar ik vind het 3g model met het zwarte randje mooier. die andere is zo kaal
  #6  
Oud 07-07-10, 19:02
waltapple waltapple is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 33
Standaard dank voor reacties !!

allemaal erg bedankt voor de snelle reacties!
ik ga nu waarschijnlijk toch voor de iPad 32GB Wi-Fi omdat ik een 3G abbonement nog veel te duur vind! ik ben pas 11 jaar namelijk! dus kan ik het wel nemen voor later maar dan koop ik dan gewoon een nieuwe
  #7  
Oud 07-07-10, 19:17
Matthipad's schermafbeelding
Matthipad Matthipad is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 166
Standaard

Ikzelf ga ook voor een iPad 32gb Wi-Fi. 16gb vind ik te weinig en 64gb vind ik net teveel voor wat ik met m'n iPad ga doen.
  #8  
Oud 07-07-10, 19:31
appleiphone appleiphone is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 29
Standaard

ow okee haha ik ben ook pas 15 hoor maare ik vind die 3g toch wel chill met gps en dat zwarte dingetje hahah.
  #9  
Oud 07-07-10, 20:23
John23 John23 is offline
Banned
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Overijssel
Berichten: 106
Standaard

Ik heb een 3G aangeschaft, 32GB en krijg hem morgen binnen. Het gaat mij echt om de GPS,Kompas en straks een duo microsim... Dus jah, je moet er wat voor over hebben. Maar ik was er wel snel uit... En later als je hem verkoopt, verkoopt hij natuurlijk beter dan de Wi-Fi versie...Maar je moet het natuurlijk zelf weten
  #10  
Oud 07-07-10, 20:43
waltapple waltapple is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 33
Standaard gps

ja maar ik ga toch geen tom tom enzo gebruiken!

en trouwens gaan jullie je iPad jailbreaken ??
ik denk dat ik die van mijn wel ga jailbreaken!
  #11  
Oud 07-07-10, 21:05
John23 John23 is offline
Banned
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Overijssel
Berichten: 106
Standaard

Die van mij word meteen na het activeren gejailbreakt, met een pc die itunes 9.1 heeft... Dont do it with Itunes 9.2 !!!
  #12  
Oud 07-07-10, 21:19
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Als ik een tip mag geven. Als je de kans en de financiële middelen hebt zou ik toch voor een 3G gaan. Ik heb al verschillende mensen gehoord die hun Wi-Fi willen verkopen voor een 3G. Zelf heb ik ook de 3G versie, en ik heb ook geen duur data abbonement gekocht ik heb gewoon een dual sim gekocht bij de winkel. Ik heb standaard op me ipad mobiele data uit staan, dus kan gewoon me iPhone gebruiken. Maar heb ik even 3G nodig kan ik deze aanzetten.
  #13  
Oud 07-07-10, 22:44
Ace Ace is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene3g Bekijk bericht
Als ik een tip mag geven. Als je de kans en de financiële middelen hebt zou ik toch voor een 3G gaan. Ik heb al verschillende mensen gehoord die hun Wi-Fi willen verkopen voor een 3G. Zelf heb ik ook de 3G versie, en ik heb ook geen duur data abbonement gekocht ik heb gewoon een dual sim gekocht bij de winkel. Ik heb standaard op me ipad mobiele data uit staan, dus kan gewoon me iPhone gebruiken. Maar heb ik even 3G nodig kan ik deze aanzetten.

Ik heb het zelfde gedaan.
15 euro bij T-Mobile en je hebt een micro duo kaart.
Gewoon de mobile data uit zetten als je bellen wil en je telefoon in airplane mode als je iPadden (nieuw werkwoord? ) wil.
  #14  
Oud 08-07-10, 13:23
waltapple waltapple is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 33
Standaard 3G

ja dat kan wel ja! maar is het 3G dan een beetje snel ??

en over de jailbreak:
ik ga spirit gebruiken om mijn ipad zometeen te gaan jailbreaken! is ook heel simpel
  #15  
Oud 08-07-10, 15:02
arlin003 arlin003 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borg2997 Bekijk bericht
Hoi,

Ik wil deze week een Ipad 64GB en Wi-Fi/3G kopen in Düsseldorf; hij is daar op voorraad.
Vraagje: Kan ik dan gewoon naderhand in Holland mijn abonnement afsluiten?
Hoe zit het met de handleiding; is deze wanneer je de Ipad koopt in Nederland ook in Nederlands? Ik heb in principe geen moeite met Duits en zo moeilijk zit de Ipad nou ook weer niet in elkaar, maar goed...

A3
Hoi,

Heb zelf mijn IPAD eind mei in Duitsland gekocht. Als je de IPAD de eerste keer aan ITUNES hangt, zal de IPAD gelijk naar Nederlands overschakelen. De Handleiding staat in het Nederlands bij instellingen.
  #16  
Oud 13-07-10, 19:27
Arjan29 Arjan29 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem, Noord Holland
Berichten: 53
Standaard

Ik ben ook van plan om binnenkort een iPad aan te schaffen, maar dan een 16gb Wi-Fi model.
Wi-Fi omdat ik een iPhone 4 krijg en ik de iPad toch niet onderweg ga gebruiken.
16 gb omdat ik er niet veel games op ga zetten, maar wel foto's en ebooks, en misschien wat leuke progjes. Geen muziek en zo.
Is het dan genoeg?
Op mijn huidige iPhone 3G 16 gb heb ik nagenoeg altijd 12 gb over, en ik heb er toch aardig wat apps en foto's op staan...
  #17  
Oud 13-07-10, 19:55
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

Ik ga voor de 16 GB Wi-Fi. Want de plek waar ik naar school ga (intern) zit vol met gratis onbeveiligde hotspots! (ze weten hier (frankrijk) niet hoe je die dingen moet beschermen!)
Verder heb ik mijn iphone nog als ik eventueel 3G nodig heb!
  #18  
Oud 13-07-10, 20:01
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

@Arjan: Je beantwoord je eigen vraag in je post..

Als je ziet dat je op je 16gb iPhone ruim toekomt, moet een 16gb iPad toch ook lukken?
  #19  
Oud 13-07-10, 20:22
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Ik heb ook een iphone met ruimte over, maar als ik dan naar mijn ipad kijk ben ik blij dat ik voor de 64GB versie heb gekozen. Spelletjes zijn groter, het scherm is groter dus je kijkt er eerder films op.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 Bekijk bericht
@Arjan: Je beantwoord je eigen vraag in je post..

Als je ziet dat je op je 16gb iPhone ruim toekomt, moet een 16gb iPad toch ook lukken?
  #20  
Oud 13-07-10, 20:29
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Als hij zegt dat hij er alleen programma's en foto's op gaat zetten en geen muziek 'enzo'.. Dan beantwoord hij zijn eigen vraag. Mijn iPhone heeft nog 2Gb vrij van de 16, dus overweeg ik een 32gb iPad, ookal ga ik daar geen muziek/video opzetten.
Reageren

Labels
frankrijk, ipad 32gb Wi-Fi, ipad 32gb Wi-Fi+3g, kopen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad kopen of wachten op Ipad 2? iphonegadget Koopinformatie Nederland 13 16-12-10 10:42
iPad kopen msunique Koopinformatie Nederland 1 30-07-10 23:54
iPad kopen in NY jmw Koopinformatie en ervaringen 3 03-06-10 11:43
iPad kopen op Marktplaats baltar Koopinformatie Nederland 5 09-04-10 19:05
iPad kopen in UK/NL TheStijg iPad algemeen 1 15-03-10 12:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:10.