iCal probleem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lukt mij maar niet om al mijn agenda's met ical te synchoniseren. Op de iPhone doet dit het goed, maar op de ipad niet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iCal probleem
Het lukt mij maar niet om al mijn agenda's met ical te synchoniseren. Op de iPhone doet dit het goed, maar op de ipad niet. Ik had ergens (op dit forum?) al eens gelezen dat je naar een site let gaan met safari in iPhone modus, maar hier zegt de site site niet te bestaan. Ben ten einde raad. Wie ken het probleem en heeft het al op kunnen lossen?
Alvast erg bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ken het nog niet, heb nog geen ipad maar had er al wel over nagedacht, of dit een 1,2,3tje zou zijn. Niet helemaal dus... hoop dat iemand het weet...
|
|
|||
|
|||
Had gehoopt dat het het als bij de iPhone ging. Maar schijnbaar is de os van de iPad toch net iets anders
|
|
|||
|
|||
bij mij hetzelfde probleem heeeeeeel vervelend
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Met jouw Apple assortiment (iPhone, iMac en iPad) zou ik zeker MM kopen Laat de testfase maar zitten. Via eBay kun je vaak ook met PayPal betalen en dan is het nog goedkoper ook.
Alternatief is Google Calender (gratis). Heb ik ook gehad voordat ik MM gebruikte. Via Google vindt je manieren om deze te syncen met je iPhone, iPad en iMac. Syncen via iTunes is echt irritant (maar dat had je al wel door). MM en Google Calender zorgen ervoor dat al je Calenders altijd hetzelfde zijn. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCal sync probleem met iPhone 4 | jespkoekie | iTunes | 0 | 10-01-11 20:45 |
Mobileme sync naar iCal probleem | checknl | iTunes | 0 | 26-03-10 12:08 |
Probleem met syncen (ical) | mwagena | iTunes | 2 | 16-08-08 22:37 |
iphone sync Ical probleem | Jupil | iTunes | 0 | 01-03-08 12:01 |
iCal sync probleem | steven34 | iTunes | 3 | 01-01-08 19:18 |
|
|