//

Ipad kopen of wachten op Ipad 2?

Ipad kopen of wachten op Ipad 2? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Appleliefhebbers, Ik heb wat vragen aan jullie. Ik ben zelf helemaal gek op de Iphone. Ik surf ermee, ik kijk videos. Ik gebruik hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-10, 11:10
iphonegadget's schermafbeelding
iphonegadget iphonegadget is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 10
Standaard Ipad kopen of wachten op Ipad 2?

Beste Appleliefhebbers,

Ik heb wat vragen aan jullie.

Ik ben zelf helemaal gek op de Iphone. Ik surf ermee, ik kijk videos. Ik gebruik hem zoveel dat ik hem elke dag weer op moet laden omdat mijn batterij op 13 % zit. Nu lees ik dat de Ipad 2 uitkomt in April. Met 2 camera's en nog wat andere Specs. Maar wat moet ik nu doen? Moet ik hem nu kopen of dadelijk de nieuwe. Ik vind namelijk een camera niet erg belangrijk. Dat heb ik op m'n iphone wel. Ik ga hem zowiezo alleen in huis gebruiken dus het wordt een Wi-Fi only. Ook heb ik een vraag over het systeem. Het maakt toch niet uit of je een 16 of 32 GIG neemt? Ze gaan toch allebei even snel?

Ik hoop dat jullie mij een goed advies geven. Want het liefst leg ik hem voor mijzelf onder de kerstboom

Gr.

Iphonegadget
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-10, 11:12
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Persoonlijk zeg ik nu kopen. Het blijft gokken wanneer de nieuwe iPad uitkomt en wat ie allemaal meer kan. Wanneer je vandaag naar de winkel gaat dan zit je er vanavond mee op de bank. Anders moet je misschien wel wachten tot April.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 14-12-10, 11:28
iphonegadget's schermafbeelding
iphonegadget iphonegadget is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Persoonlijk zeg ik nu kopen. Het blijft gokken wanneer de nieuwe iPad uitkomt en wat ie allemaal meer kan. Wanneer je vandaag naar de winkel gaat dan zit je er vanavond mee op de bank. Anders moet je misschien wel wachten tot April.
Bedankt voor je reactie. Ik ga hem lekker voor mij zelf onder de kerstboom leggen! Ik wil die reacties wel is zien van de andere mensen als ik mijn pakketje open maak en ze zien dat het een Ipad is.

Maar is er nog verschil in het systeem 16 of 32 gig, of is het alleen het geheugen ?

Ik ga hem kopen in de Apple Store is toch gewoon goede service en goede prijs?

Laatst gewijzigd door iphonegadget; 14-12-10 om 11:54.
  #4  
Oud 14-12-10, 12:20
Kees Michielsen Kees Michielsen is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

16 of 32 gig is alleen het geheugen, dus dat is gewoon wat je zelf denkt te gaan gebruiken.

Maar ik zit met dezelfde vraag. wat zal ik doen, wachten of nu kopen. Het bericht dat het scherm misschien kleiner zou worden, dat spreekt met tegen.

Misschien dat iemand ook nog antwoord zou kunnen geven op de vraag of ik mijn iPhone 4 kan gebruiken als 3g verbinding voor de iPad d.m.v. tehtering.
  #5  
Oud 14-12-10, 12:28
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kees Michielsen Bekijk bericht
Misschien dat iemand ook nog antwoord zou kunnen geven op de vraag of ik mijn iPhone 4 kan gebruiken als 3g verbinding voor de iPad d.m.v. tehtering.
Gebruik mijn iPad voor t grootste gedeelte thuis of op kantoor waar ik een draadloos netwerk voor handen heb. Voor die ene keer dat ik geen Wi-Fi netwerk voor handen heb gebruik ik MyWi op mijn iPhone 4 (Jailbreak). Oftewel je kunt je iPhone 4 als modem gebruiken voor je iPad mits hij gejailbreakt is en je een tetherapp heb geinstalleerd.
  #6  
Oud 14-12-10, 12:38
iphonegadget's schermafbeelding
iphonegadget iphonegadget is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 10
Standaard

Ik zit nou een beetje alle Accessoires te bekijken. Maar wat mij opvalt is dat er geen kabel is voor de Ipad naar HDMI op de tv. Is daar wel een product voor. Ik zoek een HDMI kabel omdat dat de hoogste kwaliteit heeft maar als er een ander product is zonder HDMI kwaliteit is dat ook goed. Welke is het meest intressant? Ik zie deze maar ik weet niet precies hoe het werkt: Apple iPad-dockconnector-naar-VGA-adapter - Apple Store (Nederland)
  #7  
Oud 14-12-10, 12:44
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: Koopadvies en ervaringen
  #8  
Oud 14-12-10, 18:47
DanceOD DanceOD is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 31
Standaard

Ik zou echt wachten. Beetje zonde om een paar maanden voordat een nieuwe uitkomt om nog het oude model te kopen. Schermgroote is een van de weinige zorgen denk ik. Een volledig retina display is zeker wel beter, en een USB aansluiting is ook wel net zo fijn . Ik ga in ieder geval sowieso wachten
  #9  
Oud 14-12-10, 21:02
iphonegadget's schermafbeelding
iphonegadget iphonegadget is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DanceOD Bekijk bericht
Ik zou echt wachten. Beetje zonde om een paar maanden voordat een nieuwe uitkomt om nog het oude model te kopen. Schermgroote is een van de weinige zorgen denk ik. Een volledig retina display is zeker wel beter, en een USB aansluiting is ook wel net zo fijn . Ik ga in ieder geval sowieso wachten
I know wat je bedoelt maar 5 maanden wachten is moeilijk hoor. En zoveel verbeteringen zitten er nou ook weer niet op de Ipad 2. Had het ook met de Iphone 3Gs en de Iphone 4. Ik heb in Mei mijn Iphone 3Gs aangeschaft. En wanneer kwam de 4 uit ? Jep 3 maanden later. Alleen het HD filmen vind ik een verbetering. Dus ik heb er geen enkele spijt van dat ik toen de 3Gs heb gehaald.

Ga nu hetzelfde doen. Ga morgen naar de Apple Store en koop een 16 G Ipad Wi-Fi only.
  #10  
Oud 14-12-10, 23:33
DanceOD DanceOD is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 31
Standaard

Ik wacht al sinds oktober op mijn iphone 4 (t-mobile hè..), dus ik weet wel wat geduld is ! Vandaar dat ik zou zeggen 'wacht ermee'. Maar ieder zijn ding! Doe gewoon wat je zelf wil !

Ik ga in ieder geval wachten (het is niet zo dat ik hem nu persé nodig MOET hebben, tuurlijk wil ik hem wel graag, maar ik heb het geduld om te wachten op deel 2 en dan een fijn apparaatje te hebben )
  #11  
Oud 15-12-10, 12:20
iphonegadget's schermafbeelding
iphonegadget iphonegadget is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 10
Standaard

Ik ga nu opweg naar de Apple store
  #12  
Oud 15-12-10, 12:24
Kees Michielsen Kees Michielsen is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

Schermgrootte is voor mij eigenlijk best wel belangrijk, maar ik wacht toch maar. Heb ook lang gewacht met het kopen van een iPhone4 en die bevalt me nu prima. Bedankt voor jullie antwoorden.
  #13  
Oud 15-12-10, 13:08
TheTob's schermafbeelding
TheTob TheTob is offline
• iOS 10.2
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Midden Drenthe
Berichten: 37
Standaard

Leuk als die adviezen terwijl niemand weet wanneer de iPad 2 daadwerkelijk komt. En als die komt willen er vast weer heel veel wachten op de iPad 3 enz enz
__________________
Also known as Psbb
  #14  
Oud 16-12-10, 09:42
iphonegadget's schermafbeelding
iphonegadget iphonegadget is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 10
Standaard

Ik heb hem gister gekocht. Maar ik ben echt verkocht wat een apparaat zeg. Echt gaaf haarscherp beeld.

Ik ben blij dat ik hem heb gekocht en niet heb gewacht op de Ipad 2.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad kopen msunique Koopinformatie Nederland 1 30-07-10 22:54
ipad kopen waltapple iPad algemeen 23 20-07-10 22:49
Nu een iPad kopen of wachten op een tweede versie? randyvdmeer iPad algemeen 20 29-06-10 12:46
iPad kopen in NY jmw Koopinformatie en ervaringen 3 03-06-10 10:43
iPad kopen in UK/NL TheStijg iPad algemeen 1 15-03-10 11:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:13.