iPad kopen op Marktplaats discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Het leek me wel handig om een apart topic te openen voor het kopen van de iPad op Marktplaats. Ik heb tot nu toe slechte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad kopen op Marktplaats
Het leek me wel handig om een apart topic te openen voor het kopen van de iPad op Marktplaats. Ik heb tot nu toe slechte ervaringen.
Ik heb een paar keer een bod uitgebracht in de mail. Eén keer heb ik een reactie gekregen (dat mijn bod te laag was) maar voor de rest geen reactie terug. Heb je een iPad via Marktplaats gekocht? Welke, waar en voor welke prijs? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
//Topic verplaatst
|
||||
|
||||
Deze discussie is al zo vaak aan bod geweest, waarom nogmaals aanhalen? Alleen al marktplaats zoeken in Koopadvies:
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 146
|
|||
|
|||
Citaat:
Vervolgens wordt het topic verplaatst naar het iPhone forum en kom jij met deze reactie. Maar goed, laat maar zitten.... |
|
||||
|
||||
Denk dat het met de iPad een beetje is als met de iPhone .. altijd uitkijken want de mensen met slechte bedoelingen zijn er altijd ...
|
|
||||
|
||||
Heb er gisteren eentje opgehaald via marktplaats.. woonde toevallig in een dorp verder.
600 Euro (16 GB versie).. gast was net 15 minuten thuis vanuit zijn retourtje NY Gewoon goed opletten en zeker niet helemaal naar zeeland rijden of de waddeneilanden ;-) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad kopen of wachten op Ipad 2? | iphonegadget | Koopinformatie Nederland | 13 | 16-12-10 10:42 |
ipad kopen | waltapple | iPad algemeen | 23 | 20-07-10 23:49 |
Mijn vriendin wil een iPhone kopen via marktplaats | jeroenski | Koopinformatie Nederland | 12 | 23-04-10 22:14 |
Heeft iemand ervaring met iPhone kopen in Gent bij ene Olivier (van marktplaats)? | jasperswart | Koopinformatie België | 10 | 30-03-09 11:12 |
iPhone 3G 8GB Via Marktplaats kopen..? | Dazzle | Koopinformatie Nederland | 7 | 16-01-09 01:07 |
|
|