Hoe te zien of een Iphone software of hardware simlockvrij kent? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag Allemaal, Ik vroeg me af hoe je kan zien of een Iphone door officieel simlockvrij is gemaakt (België of door T-mobile bijv) of via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe te zien of een Iphone software of hardware simlockvrij kent?
Dag Allemaal,
Ik vroeg me af hoe je kan zien of een Iphone door officieel simlockvrij is gemaakt (België of door T-mobile bijv) of via software? Stomme vraag wellicht, maar sta op het punt er een te kopen en wil hem alleen kopen als deze officieel simlockvrij is. Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Hoe kan ik zien of me Iphone een simlock heeft? | Joris123 | Unlock | 2 | 12-12-10 15:09 |
Hoe zet ik er een nieuwe Software op? | abbas | iPhone algemeen | 6 | 27-10-10 21:44 |
Hoe of waar kan ik zien of ik een echte iphone 3gs heb gekocht? | bilal2307 | Archief | 11 | 18-08-09 10:29 |
Geen speakergeluid, hardware of software probleem? | macderk | iPhone algemeen | 36 | 24-12-08 22:02 |
kiezen tussen hardware of software matig unlocken? | btwvince | Archief | 8 | 10-12-08 19:34 |
|
|