Hoe te zien of een Iphone software of hardware simlockvrij kent? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag Allemaal, Ik vroeg me af hoe je kan zien of een Iphone door officieel simlockvrij is gemaakt (België of door T-mobile bijv) of via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Dag Allemaal,
Ik vroeg me af hoe je kan zien of een Iphone door officieel simlockvrij is gemaakt (België of door T-mobile bijv) of via software? Stomme vraag wellicht, maar sta op het punt er een te kopen en wil hem alleen kopen als deze officieel simlockvrij is. Thanks |
|
|
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Hoe kan ik zien of me Iphone een simlock heeft? | Joris123 | Unlock | 2 | 12-12-10 15:09 |
Hoe zet ik er een nieuwe Software op? | abbas | iPhone algemeen | 6 | 27-10-10 21:44 |
Hoe of waar kan ik zien of ik een echte iphone 3gs heb gekocht? | bilal2307 | Archief | 11 | 18-08-09 10:29 |
Geen speakergeluid, hardware of software probleem? | macderk | iPhone algemeen | 36 | 24-12-08 22:02 |
kiezen tussen hardware of software matig unlocken? | btwvince | Archief | 8 | 10-12-08 19:34 |
|
|