kranten, magazine's .. op de iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik lees (bijna) dagelijks mijn krant (Nieuwsblad) op de iPad. Tevens heb ik er al enkele magazine's (Goedele) op de iPad staan... Mijn vraag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
kranten, magazine's .. op de iPad
Hoi,
Ik lees (bijna) dagelijks mijn krant (Nieuwsblad) op de iPad. Tevens heb ik er al enkele magazine's (Goedele) op de iPad staan... Mijn vraag is nu, telkens worden de kranten en magazine's gedownload en deze blijven ook beschikbaar voor later gebruik. Ik zie nergens een optie om ze te verwijderen. Is het nu mogelijk dat de iPad stilletjes aan vol-loopt met kranten en tijdschriften (gemiddeld download hij 250Mb) en hoe verwijder je deze zonder bv. de leesapplicatie te verwijderen? bedankt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij Het Nieuwsblad klik je eerst op "Mijn kranten", dan klik je "bewerk" en dan klik je de krant aan die je wilt verwijderen en dan de prullenbak.
Bij De Standaard, De Tijd, Die Welt, Süddeutsche, enz... is het dan weer iets anders. |
|
|||
|
|||
Bij sommige moet je "lang een exampleer (editie - dus niet de app) ingedrukt houden".... net als het verwijderen van een app; komt dan de delete mogelijkheid.
|
|
||||
|
||||
Meestal zit er een edit knop rechts boven.
Dan kan je aangeven welke je wil weggooien of verplaatsen (bij sommige apps) |
|
||||
|
||||
Zou leuk zijn moesten de kranten / magazine's mee gesynchroniseerd worden met iTunes. Het betreft hier tenslotte betalende applicaties.
Bv. de magazine's zouden dan eventueel in iBook terecht kunnen komen voor later gebruik. |
|
||||
|
||||
Zinio doet dit wel voor Magazines. Die bewaard een exemplaar op hun server. Die kun je altijd weer terughalen. Helaas nog geen NL tijdschriften voorhanden (wel B, maar dan Franstalig)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gadget magazine iPad | francebramie | iPad algemeen | 11 | 13-08-10 10:17 |
tijdschriften en kranten op de ipad | BertvanHorck | iPad algemeen | 8 | 23-05-10 00:04 |
|
|