tijdschriften en kranten op de ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met smart te wachten op de International Herald Tribune speciaal voor de iPad en mijn vrouw op de Vanity Fair.... Amazon, als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tijdschriften en kranten op de ipad
Ik zit met smart te wachten op de International Herald Tribune speciaal voor de iPad en mijn vrouw op de Vanity Fair....
Amazon, als ik ernaar zoek, stelt dat mijn "device currently does not support e-magazines.... " Huh? De iPad niet? Voor mij is nu juist het aanlokkelijke om (kleuren) magazines te kunnen lezen, de browser versies van IHT en vele magazines zijn gewoon niet goed genoeg.... Kommentaren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zinio, schijnt het:
iPad | Zinio Digital Magazines and Books |
|
|||
|
|||
Dank, deze had ik inderdaad gemist!
|
|
|||
|
|||
Vraagje welke app vinden jullie het makkelijkst aangezien ik nu icreate, zinio, time, ibooks pressreader Marcel en comic op mijn iPad heb staan zal toch makkelijk zijn om deze te kunnen combineren in een app?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voornaamste reden is wederom de angst voor illegale kopieën, kortom de geschiedenis herhaald zich. Vanuit een technisch en gebruikerservaring standpunt zou het natuurlijk fantastisch zijn dat alles vanuit een app, (mijn voorkeur momenteel is iBooks) te bedienen zou zijn ? Maar ja, tijd zal het leren zeker ? Ook ik heb nu meerdere applicaties op mijn iPad staan om het zelfde te doen, namelijk "gewoon lezen"
Apple: iPhone 6+ Space Grey 16 GB (UK) & iPad Air Space Grey 32 GB Wi-Fi (BE) Laatst gewijzigd door PWI; 22-05-10 om 20:40. |
|
||||
|
||||
Off topic....iCreate....is dat hetzelfde als de NL uitgave (maar dan in het Engels)?
|
|
|||
|
|||
Ja is in het Engels, je moet wel voor app betalen maar krijgt er wel een nummer bij
|
|
||||
|
||||
Maar is de inhoud hetzelfde als de NL uigave?
|
|
|||
|
|||
Weet ik niet ken niet de nederlandse
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kranten lezen op iPhone | margaretha | iPhone Apps | 15 | 09-01-13 16:36 |
kranten, magazine's .. op de iPad | wvy | iPad algemeen | 5 | 16-02-11 14:28 |
PDF tijdschriften geschikt maken voor iPad | thomth | iPad algemeen | 1 | 02-11-10 13:30 |
|
|