kranten lezen op iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de kranten kun je de kranten lezen. Gebruiken iPhone-gebruikers deze mogelijkheid? Ik vind het ontzettend handig omdat je in korte tijd alle kranten kunt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kranten lezen op iPhone
Op de kranten kun je de kranten lezen. Gebruiken iPhone-gebruikers deze mogelijkheid? Ik vind het ontzettend handig omdat je in korte tijd alle kranten kunt doornemen zonder dat Safari allemaal openspringende vensters vertoont.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb ervaren dat het lezen van deze artikelen zonder continue het scherm te moeten aanpassen vrij moeilijk en tijdrovend is en blijft...
|
|
|||
|
|||
Nee op de website van dekranten.mobi is het lezen juist tijdbesparend.
Hier kun je van de ene naar de andere krant switchen zonder dat er een nieuw venster geopend hoeft te worden. Het scherm hoeft ook nooit te worden aangepast. Juist daarom is die site zo handig! |
|
|||
|
|||
Newspaper
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik hou het bij de NU applicatie.
|
|
||||
|
||||
De app van de telegraaf vind ik toch beter, maar goeie tip...
|
||||
|
||||
Te verkrijgen in de AppStore, niet via Cydia.
De laatste reactie in deze discussie was op 20 mei en de door jou genoemde applicatie ondersteund pas sinds 31 mei Nederlandse kranten.. Nederlandse applicatie Kranten eindelijk in de App Store > Nieuws > iPhoneclub.nl
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik Newspapers Europe, gekocht aan 0,79 eurootjes. Later kwam er ook Kranten, van Nederlandse ontwikkelaars. Ik vind zo'n applicaties toch handiger dan een webapp?
|
||||
|
||||
Jammer dat er nog niet zoveel belgische kranten instaan en GVA mag dringend eens moderniseren
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de app 'Kranten'
Heeft ook veel buitenlandse kranten.. |
|
||||
|
||||
Je kunt ook het adres "www.krantenkoppen.be" via safari openen. Hier vind je alle kranten, Engels, Nederlands, Duits, Belgisch enz. enz.
|
|
||||
|
||||
gebruik zelf liever NU. lekker snel
|
|
|||
|
|||
Was benieuwd of er ondertussen alweer een betere app is?? Iemand suggesties. Vind de app van nu niet zo fijn. Of moet ik maar een proefabonnementje op krant gaan nemen zoals Proefabonnement Telegraaf, neem nu zeer voordelig en vrijblijvend een proefabonnement op de Telegraaf
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone 4 en volgens itunes staan er een app voor nrc next en een voor nrc op mijn iphone. De app voor nrcnext staat niet op mijn iphone en ik kan hem er ook niet op krijgen omdat hij er al opstaat volgens itunes. Nu heb ik toch een nrc next gedownload maar ik weet niet hoe ik hem terug kan vinden op mijn iphone. En ik heb dus geen app voor nrcnext. Op de website staat dat hij al gedownload is en terecht. Weet iemand hier iets over? Gerda
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, dank je. |Dat wist ik niet. Ik zag op het icoontje alleen een boek staan, dacht ik. Maar het was de krant. Bedankt! Gerda
|
Labels |
applicatie, iphone, krant, lezen, nieuws |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|